وقتی ناهماهنگی بین دستگاه‌ها باعث تعلل در ساخت پروژه‌های فرهنگی می‌شود
کد خبر: 3855762
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴

وقتی ناهماهنگی بین دستگاه‌ها باعث تعلل در ساخت پروژه‌های فرهنگی می‌شود

گروه اجتماعی ـ استاندار خراسان‌جنوبی گفت: گزارشاتی در مورد تعلل در روند اجرای پروژه‌های فرهنگی مرکز استان به دست ما رسید که برخی به دلیل ناهماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی و بخشی به علت کمبود اعتبارات و کمبود نقدینگی است.

وقتی ناهماهنگی بین دستگاه‌ها باعث تعلل در ساخت پروژه‌های فرهنگی می‌شودبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، محمدصادق معتمدیان، استاندار خراسان‌جنوبی، امروز 18 آبان، در حاشیه بازدید از پروژه‌های نیمه تمام فرهنگی و آموزشی بیرجند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گزارشاتی در مورد تعلل در روند اجرای پروژه‌های فرهنگی مرکز استان به دست ما رسید و در همین راستا امروز بازدیدی از پروژه‌های نیمه تمام فرهنگی و آموزشی بیرجند که عمدتا در شمال شهر بودند، داشتیم.

وی افزود: در بازدیدهایی که امروز به همراه مسئولان صورت گرفت، موانع و مشکلاتی در روند اجرای پروژه‌ها دیده شد که برخی به ناهماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی و بخشی به کمبود اعتبارات و کمبود نقدینگی برمی‌گردد.

استاندار خراسان‌جنوبی بیان کرد: بنا شد در معاونت عمرانی استانداری جلساتی در این زمینه برگزار شود تا با همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بتوانیم موانع و مشکلاتی را که به دلیل ناهماهنگی به وجود آمده برطرف کنیم تا این پروژه‌ها سرعت بیشتری داشته باشد.

معتمدیان تصریح کرد: تمرکز پروژه‌های فرهنگی در شمال شهر بیرجند بوده و به دلیل کمبود زیرساخت‌ها و تراکم جمعیت در شمال شهر یکی از اولویت‌های مسئولان رسیدگی به این پروژه‌هاست.

وی یادآور شد: امیدواریم بتوانیم با تزریق اعتبارات و رفع موانع و مشکلات پروژه‌ها را با سرعت بیشتری اجرایی کنیم.

انتهای پیام
captcha