برپایی نمایشگاه «همه واقف باشیم» در بیرجند
کد خبر: 3853589
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶

برپایی نمایشگاه «همه واقف باشیم» در بیرجند

گروه اجتماعی ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی از افتتاح نمایشگاه «همه واقف باشیم» در آستان مقدس امامزادگان باقریه(ع) بیرجند خبر داد.

برپایی نمایشگاه «همه واقف باشیم» در بیرجندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام پرویز بخشی‌پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی، شب گذشته 8 آبان، در آیین افتتاحیه نمایشگاه وقف استان اظهار کرد: نمایشگاه «همه واقف باشیم» با حضور مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف کشور در بیرجند افتتاح شد.

وی گفت: این نمایشگاه در ایام دهه وقف هر روز برپا است و علاقمندان می‌توانند با حضور در آستان مقدس امامزادگان باقریه(ع) بیرجند از این نمایشگاه بازدید کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی افزود: نمایشگاه «همه واقف باشیم» دارای غرفه‌های مختلف معاونت بهره‌وری اقتصادی، کودک و نوجوان، معاونت فرهنگی و اجتماعی، حجاب و عفاف و اداره امور قرآنی و حفظ آموزش مجازی قرآن است.

بخشی‌پور با اشاره به غرفه حفظ مجازی قرآن تصریح کرد: در این غرفه از علاقمندان به حفظ قرآن ثبت‌نام می‌شود و افراد با عضویت در مرکز آموزش مجازی قرآن می‌توانند از مشاوره، برنامه‌ریزی و تجربیات حفاظ کل قرآن بهره مند شده و به جرگه حفظ قرآن بپیوندند.

وی ادامه داد: علاقمندان به حفظ قرآن می‌توانند از شنبه تا سه شنبه ساعت ۸ تا ۱۰ صبح با شماره ۰۵۶۳۲۲۳۰۸۲۰ تماس بگیرند یا به آدرس خیابان شهید منتظری، حسینیه امام رضا(ع)بیرجند مراجعه کنند‌.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی با بیان اینکه غرفه کودک و نوجوان نیز برای آموزش قرآن و وقف به کودکان است، خاطرنشان کرد: ایام دهه وقف فرصتی مغتنمی برای معرفی ظرفیت‌های وقف در استان است.

انتهای پیام
captcha