تجلیل از نفرات برتر مسابقه نقاشی محرم در بیرجند
کد خبر: 3852224
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴

تجلیل از نفرات برتر مسابقه نقاشی محرم در بیرجند

گروه اجتماعی ـ مدیر مؤسسه قرآن و عترت بلدالامین بیرجند‌ گفت: نفرات برتر مسابقه نقاشی محرم با موضوع کودکان عاشورا؛ حضرت رقیه(س) مشخص شدند و از آنان تقدیر شد.

تجلیل از نفرات برتر مسابقه نقاشی محرم در بیرجندحمیدرضا جعفری، مدیر مؤسسه قرآن و عترت بلدالامین بیرجند‌، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: به منظور ایجاد شور و نشاط فکری و معنوی و پیوند و آشنایی نسل کودک و نوجوان با مضامین دینی و الهی موسسه قرآن و عترت بلدالامین اقدام به برگزاری مسابقه حضوری نقاشی محرم با موضوع کودکان عاشورا؛ حضرت رقیه(س) کرده است.

وی افزود: در این مسابقه کودکان در قالب کارگاه آموزش نقاشی و قصه‌گویی با اهداف قیام عاشورا و شهادت امام حسین(ع) و یارانشان بویژه حضرت رقیه(س) آشنا شدند.

مدیر مؤسسه قرآن و عترت بلدالامین بیرجند‌ بیان کرد: این مسابقه در سه گروه سنی پنج تا شش سال، 7 تا 9 سال و 10 تا 12 سال برگزار شد که در هر گروه سنی دو نفر برگزیده نفر اول و دوم انتخاب شدند.

جعفری با بیان اینکه به نفرات اول و دوم هر گروه سنی هدایایی اهدا شد، یادآور شد: در پایان مسابقه از بیش از 70 اثر رسیده به این مسابقه، نمایشگاهی دایر شد.

تجلیل از نفرات برتر مسابقه نقاشی محرم در بیرجند

 

انتهای پیام
captcha