سند ارتقای وضعیت زنان لرستان رونمایی می‌شود
کد خبر: 3852007
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴

سند ارتقای وضعیت زنان لرستان رونمایی می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان با اشاره به تهیه سند ارتقا و توسعه وضعیت زنان استان، گفت: این سند هفته آینده با حضور معصومه ابتکار رونمایی خواهد شد.

سند ارتقا وضعیت زنان لرستان رونمایی می‌شودبه گزارش ایکنا لرستان، ناهید پرویزپور، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان، امروز چهارشنبه، یکم آبان در نشست خبری تشریح برنامه‌های همایش سازمان‌های مردم نهاد غرب کشور، اظهارکرد: این همایش با حضور سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های اجتماعی زنان و خانواده استان‌های ایلام، کردستان، همدان برگزار می‌شود.

وی با ذکر این مطلب که همایش تشکل‌های اجتماعی زنان و خانواده غرب کشور از چهارم تا نهم آبان به میزبانی لرستان و در هتل شاپورخواست خرم‌آباد برگزار می‌شود، اضافه کرد: کارگاه‌های آموزشی این همایش با هدف توان‌افزایی و تعامل بین سازمان‌های مردم‌نهاد، تعامل جامعه مدنی با دولت و چالش‌های حوزه زنان غرب کشور برگزار می‌شود این در حالی‌است که طرح‌ها و پروژه‌هایی نیز در غرب کشور خواهیم داشت که با همکاری معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

پرویزپور با اشاره به این‌که روش‌های صحیح پروژه‌نویسی و تامین منابع سازمان‌های مردم‌نهاد در این همایش مورد بررسی قرار می‌گیرد، ادامه داد: شش کارگاه آموزشی ویژه مهمانان و دو کارگاه آموزشی ویژه مدعوین استانی برگزار می‌شود این در حالی‌است که ۶۰ سازمان مردم نهاد استان در این کارگاه‌ها حضور خواهند داشت.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان با تاکید بر این‌که افتتاحیه همایش سازمان‌های مردم نهاد غرب کشور با حضور معصومه ابتکار ساعت ۱۱ روز ۹ آبان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در همان روز نیز جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه و همایش طرح ملی «بانوی آب» به میزبانی شرکت آبفای لرستان با حضور دکتر ابتکار برگزار و سفر یک روزه وی به استان با دیدار با خانواده شهدا به پایان خواهد رسید.

وی با ذکر این مطلب که مهم‌ترین برنامه شورای برنامه‌ریزی استان با حضور معاونت رئیس جمهور در امور زنان رونمایی از سند ارتقا و توسعه وضعیت زنان لرستان خواهد بود، ادامه داد: در این سند مسائل زنان در حوزه آموزش، امنیت و آسیب‌های اجتماعی مطرح شده است.

پرویزپور بازدید از اماکن تاریخی بازدید از قلعه، سرو ناهار در اماکن بوم گردی و اجرای شب فرهنگی در هتل شاپورخواست را از برنامه‌های جانبی همایش سازمان‌های مردم نهاد غرب کشور برشمرد و گفت: نمایشگاه دستاوردهای زنان و نیز جلسه مداخلات درمانی در بحران با حضور اورژانس ۱۲۳ از دیگر برنامه‌های این همایش خواهد بود.

انتهای پیام
captcha