اهدای بیش از ۲ هزار جلد کتاب در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3851680
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰

اهدای بیش از ۲ هزار جلد کتاب در آذربایجان‌غربی

گروه فرهنگی ــ مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی، گفت: در ۶ ماهه اول سال‌جاری ۲۵۰۰ جلد کتاب به مراکز علمی، دانشگاهی، مساجد و کتابخانه‌های عمومی و سازمان‌ها به ارزش ۵۰ میلیون تومان اهدا شده است.

اهدای بیش از 2 هزار جلد کتاب در آذربایجان‌غربی

به گزارش ایکنا ازآذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر خدایاری، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی، امروز، 30 مهر، در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی بیست و هفتمین دوره هفته کتاب با شعار حال خوش خواندن که با حضور معاونت سیاسی، امنیتی استانداری، مدیران و روسای دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی در اتاق جلسات برگزارگردید، با بیان اینکه در 6 ماهه اول سال‌جاری 2500 جلد کتاب به مراکز علمی، دانشگاهی، مساجد و کتابخانه‌های عمومی و سازمان‌ها به ارزش 50 میلیون تومان اهدا شده، اظهار کرد: همچنین در این مدت 140 عنوان کتاب در موضوعات مختلف از ناشران و مؤلفین استان به چاپ رسیده است.

وی در ادامه سخنان خود افزود: برگزاری کارگاه آموزشی جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان به مدت دو روز توسط مربیان اعزامی از تهران برای مربیان مهدهای کودک و دستگاه‌های مختلف از جمله برنامه‌های اجرا شده در این مدت است.

این مقام مسئول اجرای طرح پایتخت کتاب ایران، جشنواره روستاهای عشایر دوستدار کتاب برای شهرداران، بخشداران، روسای ادارات را از مهمترین برنامه‌های برگزار شده در 6 ماهه نحست سال‌جاری عنوان کرد.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه هفته کتاب در این استان از 23 تا 30 آبان سال‌جاری است، گفت: کتاب، دروازه‌ای به سوی جهان گسترده دانش و معرفت است و ارائه کتاب‌های خوب، یکی از بهترین ابزارها برای به کمال رساندن انسان هاست و کسی که در این دنیای زیبا به زندگانی می‌پردازد، نمی‌تواند با دنیای کتاب بی‌ارتباط باشد.

انتهای پیام
captcha