اعلام فراخوان سوگواره مطبوعاتی اربعین حسینی در خوزستان
کد خبر: 3851585
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷

اعلام فراخوان سوگواره مطبوعاتی اربعین حسینی در خوزستان

گروه فرهنگی ــ فراخوان دومین سوگواره مطبوعاتی اربعین حسینی از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری خانه مطبوعات استان منتشر شد.

اعلام فراخوان دومین سوگواره مطبوعاتی اربعین حسینی خوزستان

به گزارش ایکنا از خوزستان، فراخوان دومین سوگواره مطبوعاتی اربعین حسینی از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری خانه مطبوعات خوزستان با هدف ثبت پیاده‌روی اربعین حسینی به عنوان بزرگترین رویداد مذهبی و فرهنگی جهان اسلام، در سطح استان خوزستان منتشر شد.

براساس فراخوان اعلام شده، این سوگواره در چهار بخش تیتر، خبر، عکس خبری و گزارش خبری در موضوعات اربعین و نماز، اربعین و وحدت ملی، اربعین و اتحاد اقوام و اربعین اتحاد مردم ایران و عراق برگزار می‎شود.

مقررات شرکت در سوگواره به شرح زیر است: 

آثار ارسالی به دبیرخانه انعکاسی از راهپیمایی اربعین حسینی سال ۱۳۹۸ باشد.

این آثار باید در نشریات مکتوب، خبرگزاری‌های خبری دارای مجوز استان خوزستان منتشر شده باشند.

آثاری به داوری راه می‌یابند که نام صاحب اثر در آن قید شده باشد و یا اثر توسط مدیر مسئول مهر و امضا شود.

متقاضیان بخش خبر و تیتر می‌توانند با حداکثر سه اثر شرکت کنند.

متقاضیان بخش عکس خبری می‌توانند با حداکثر 5 تک عکس و یک مجموعه در سوگواره شرکت کنند.

علاقه‌مندان به شرکت در این سوگواره می‌توانند آثار خود را به همراه اطلاعات دقیق فردی شامل: نام، نام خانوادگی، کد ملی، آدرس پستی، ایمیل، نام نشریه و شماره تماس خود را در یک فایل word به صورت مجزا به دبیرخانه به نشانی اهواز، امانیه، خیابان فلسطین، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، اداره مطبوعات و تبلیغات ارسال کنند.

آخرین مهلت ارسال آثار به دومین سوگواره مطبوعاتی اربعین حسینی خوزستان 10 آبان اعلام شده است. علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33364417 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha