«نمی‌توانیم» در قاموس مسلمانان وجود ندارد
کد خبر: 3851538
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۶

«نمی‌توانیم» در قاموس مسلمانان وجود ندارد

گروه فرهنگی- مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: در قاموس ما مسلمانان «نمی‌توانیم» وجود ندارد و اگر تلاش کنیم به همه چیز می‌رسیم.

«نمی‌توانیم» در قاموس مسلمانان وجود نداردبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حسنی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی، عصر امروز، 29 مهرماه در مراسم تجلیل از برترین‌های انجمن‌های علمی این دانشگاه، با بیان اینکه برای دانشجویان توفیق الهی است که برای تحصیل علم انتخاب شده‌اند، اظهار کرد: به برکت خون شهدا و نظام جمهوری اسلامی ایران همه بستر‌ها برای رشد و اعتلای جوانان فراهم است.

وی با بیان اینکه امروز جزو کشور‌های برتر در حوزه نانو هستیم، افزود: در قاموس ما مسلمانان «نمی‌توانیم» وجود ندارد و اگر تلاش کنیم به همه چیز می‌رسیم.

عزیز حبیبی، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز با اشاره به فعالیت درخشان انجمن‌های علمی دانشگاه در یک سال گذشته، اظهار کرد: فعالیت‌های انجمن‌های علمی می‌تواند برای توسعه دانشگاه در ابعاد گوناگون اثرگذار باشد.

وی با بیان اینکه بروکراسی اداری در فعالیت انجمن‌های علمی به حداقل رسیده و انجمن‌ها می‌توانند با تصویب شورای گروه و دانشکده اکثر برنامه‌های خود را اجرا کنند، افزود: همچنین دانشجویان می‌توانند در قالب انجمن‌های علمی از ظرفیت اساتید کشوری نیز در کارگاه‌ها و همایش‌ها استفاده کنند.

حبیبی با بیان اینکه بستر انجمن‌های علمی یکی از بهترین فرصت‌هایی است که دانشجویان می‌توانند توانمندی کار گروهی را در خود تقویت کنند، ابرازامیدواری کرد: با همت و تلاش مدیران، اساتید و دانشجویان، دانشگاه را به جایگاه شایسته خود برسانیم.

عباس فنی اصل، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه روز به روز در حال شکوفایی انجمن‌های علمی دانشگاه هستیم، گفت: در حال حاضر ۶۰ انجمن علمی در دانشگاه فعال است که با راهنمایی اساتید مشاور مشغول فعالیت هستند.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاهی موفق است که در همه زمینه‌ها به صورت متوازن حرکت کند، افزود: هم اکنون کانون‌های فرهنگی و هنری، نشریات، تشکل‌های اسلامی و انجمن‌های علمی در دانشگاه فعال هستند.

فنی اصل با بیان اینکه در راستای کیفی سازی برنامه‌ها و اجرای برنامه‌های فاخر و ارزشمند تلاش می‌کنیم، تصریح کرد: هدف ما این است تا دانشجویان از لحاظ علمی و پژوهشی کارآمد و توانمند باشند.

معراج شرری، مدیر حمایت و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی نیز با اشاره به روند صعودی فعالیت‌های انجمن‌های علمی دانشگاه، بیان کرد: سال گذشته انجمن‌های علمی دانشگاه در جشنواره ملی حرکت صاحب هفت مقام شدند.

در این مراسم از برترین‌های انجمن‌های علمی دانشگاه محقق اردبیلی در زمینه‌های مختلف تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha