فعالیت 30 مبلغ در دهه پایانی صفر در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3851420
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰

فعالیت 30 مبلغ در دهه پایانی صفر در خراسان‌جنوبی

گروه اجتماعی ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی با بیان اینکه موکب‌هایی برای پذیرایی از زائران پیاده مشهدالرضا در استان برپا شده است، گفت: در دهه آخر صفر 30 مُبلغ برای مباحث فرهنگی و تبیین بیان روش و سیره زندگی پیامبراکرم(ص)، امام حسن(ع) و امام رضا(ع)، پرداختن به شبهات دینی و حفظ وحدت ملی به مناطق مختلف خراسان‌جنوبی اعزام می‌شوند.

فعالیت 30 مبلغ در دهه پایانی صفر در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام پرویز بخشی‌پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی، امروز 29 مهرماه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دهه پایانی ماه صفر ویژه برنامه‌هایی در بقاع متبرکه شاخص خراسان‌جنوبی اجرا می‌شود.

وی گفت: در دهه آخر صفر 30 مُبلغ برای مباحث فرهنگی و تبیین بیان روش و سیره زندگی پیامبراکرم(ص)، امام حسن(ع) و امام رضا(ع)، پرداختن به شبهات دینی و حفظ وحدت ملی به مناطق مختلف خراسان‌جنوبی اعزام می‌شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی با بیان اینکه 10 نفر از مُبلغان بومی و 20 نفر غیربومی هستند، افزود: سخنرانان در دهه پایانی ماه صفر در 17 بقعه متبرکه خراسان‌جنوبی به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

بخشی‌پور تصریح کرد: همچنین در سالروز رحلت پیامبراکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) 31 بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران و دسته‌های سینه‌زنی و زنجیرزنی است.

وی با بیان اینکه موکب‌هایی برای پذیرایی از زائران پیاده مشهدالرضا در استان برپا شده است، ادامه داد: مراسم عزاداری سالروز شهادت امام رضا(ع) نیز در 30 بقعه متبرکه استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: مراسم لبیک یا رسول الله(ص) در 19 بقعه متبرکه و زیارت از راه دور حضرت رسول اکرم(ص) در 29 بقعه متبرکه از دیگر برنامه‌های دهه پایانی ماه صفر در استان است.

بخشی‌پور یادآور شد: یکی از برنامه‌های محوری روز شهادت امام رضا(ع) نیز در آستان مقدس امامزادگان باقریه(ع) بیرجند با حضور هیأت‌های مذهبی سطح شهر خواهد بود.

انتهای پیام
captcha