نتایج آزمون هشتمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان اعلام شد
کد خبر: 3851144
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱

نتایج آزمون هشتمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ نتایج آزمون «تلاوت و مصاحبه» هشتمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان از سوی شورای عالی قرآن اعلام شد.

به گزارش ایکنا؛ نتایج مصاحبه و آزمون تلاوت ۱۷۴ قاری و مدرس راه‌یافته به این مرحله اعلام شد که از این تعداد۷۰ نفر شامل ۶۱ قاری و ۹ مدرس موفق به کسب نصاب لازم در یکی از درجات ۱ تا ۴ شدند.

شرکت‌کنندگان می‌توانند از تاریخ 28 مهرماه با مراجعه به پروفایل شخصی خود در سامانه ارزیابی (قسمت کارنامه‌/ کارنامه مصاحبه - آزمون عملی) از نتایج آزمون تلاوت و مصاحبه و پذیرش قطعی در یکی از درجات ۱تا ۴ مطلع شوند.

فرصت درخواست تجدید نظر به نمرات تا پایان وقت اداری 29 مهرماه از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۳۷۱ خواهد بود.

به موجب این گزارش، آزمون مرحله سوم(نظری) قاریان و مدرسانی که در یکی از درجات ۱ تا ۴ پذیرفته ‌شده‌اند، روز پنجشنبه، ۲۸ آذرماه، در تهران برگزار خواهد شد. قاریان و مدرسان با مراجعه به سامانه ارزیابی، بخش آئین‌نامه‌ها(آزمون نظری)، مواد آزمونی خود را از جداول مربوطه دریافت و با آمادگی کامل در آزمون نظری شرکت کنند. افرادی که سرفصل‌های منابع و دروس نظری را در مراکز آموزش عالی گذرانده‌اند، با ارسال مدرک معتبر و پس از تأیید آن در دبیرخانه ارزیابی، از آزمون دروس گذرانده شده، معاف خواهند شد.

شرکت‌کنندگان فرصت دارند تصویر این مدارک را تا تاریخ 15 آبان‌ماه از طریق پیام‌رسان سروش به شماره ۰۹۱۲۱۰۸۳۶۲۶ ارسال کنند. همچنین، تطبیق تصویر مدارک با اصل آن، مقارن با برگزاری آزمون نظری خواهد بود.

انتهای پیام
captcha