همایش «توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار» برگزار شد
کد خبر: 3850498
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
در اصفهان؛

همایش «توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار» برگزار شد

گروه اجتماعی ــ نشست علمی طرح «توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار» با محوریت الگوی نوین مشاغل خانگی، در شهرستان فلاورجان برگزار شد.

همایش آموزشی طرح «توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار» برگزار شد

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد اصفهان، این همایش‌ها در راستای همکاری‌ بین جهاددانشگاهی واحد اصفهان، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان برای تشریح و اجرای هرچه بهتر طرح «توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار» برگزار می‌شود. این همایش تاکنون در شهرستان‌های سمیرم، کاشان و خمینی شهر برگزار شده است.

مدیر دفتر تجاری‌سازی و اشتغال جهاددانشگاهی واحد اصفهان در این مراسم گفت: طی این طرح با همکاری دستگاه‌های متولی اشتغال استان، اولویت‌های شغلی استان با توجه به مزیت‌ و ظرفیت‌های شهرستان‌ها توسط جهاد دانشگاهی شناسایی شده و در ادامه فرآیند شناسایی، مهارت آموزی، توانمندسازی شغلی و بازاریابی برای جامعه هدف دنبال می‌شود.

هومن سراج با بیان اینکه سهم استان اصفهان از این طرح ملی چهارصد و شصت نفر است، ادامه داد: طرح مذکور با کارفرمایی اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری و نظارت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان، توسط جهاد دانشگاهی در هفت شهرستان هدف در استان اصفهان برگزار می‌شود.

مدیر دفتر تجاری‌سازی و اشتغال جهاددانشگاهی واحد اصفهان افزود: همزمان با برگزاری این همایش‌ها در سطح استان اصفهان، شناسایی، انتخاب و هماهنگی پیشران‌های طرح «توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار» در استان نیز در حال برگزاری است. با بهره‌مندی از توانمندی‌ و حمایت‌ پیشران‌های رسمی، فعال و موفق، می‌توان ایجاد اشتغال جامعه هدف را توسعه بخشید.

سراج بیان کرد: جهاددانشگاهی جهت اتصال به بازار و بازاریابی محصولات اقداماتی را آغاز کرده است و برندسازی ویژه از مزیت‌های این طرح است که دغدغه فروش محصول و عرضه به بازار را از بین می‌برد. این طرح هدف محور بوده و هدف اصلی تولید و اتصال این افراد به بازار است.

انتهای پیام
captcha