تحصیل 173 بانوی طلبه سطح سه در مدارس علمیه لرستان
کد خبر: 3850466
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۵

تحصیل 173 بانوی طلبه سطح سه در مدارس علمیه لرستان

گروه فرهنگی ـ معاون حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به تحصیل 173 بانوی طلبه سطح سه در مدارس علمیه لرستان گفت: طلاب سطح سه در مدارس علمیه خواهران دورود، بروجرد و خرم‌آباد در رشته‌های تخصصی فقه و اصول، تفسیرعلوم قرآنی و کلام تحصیل می‌کنند.

جذب 152 طلبه جدید در سطوح دو و سه در مدارس علمیه خواهران لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌ نقل‌ از روابط عمومی حوزه علمیه خواهران لرستان، اکرم مهرابی، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به فعالیت 13 مدرسه علمیه خواهران لرستان در سطوح دو و سه، گفت: یک‌هزار و 250 طلبه سطح دو و سطح سه در مدارس علمیه خواهران لرستان مشغول تحصیل هستند.

وی با بیان این‌که طلاب در حال تحصیل در سطح دو، یک‌هزار و 77 نفر و طلاب سطح سه نیز 173 نفر هستند، افزود: در سال‌تحصیلی جاری 228 داوطلب سطح دو و 64 داوطلب سطح سه داشتیم که پس‌از برگزاری آزمون ورودی و مراحل گزینشی بین داوطلبان در سطح دو 127 طلبه و در سطح سه نیز 25 طلبه جدیدالورود جذب مدارس علمیه خواهران لرستان شد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان اضافه کرد: طلاب سطح سه در مدارس علمیه خواهران دورود، بروجرد و خرم‌آباد در رشته‌های تخصصی فقه و اصول، تفسیرعلوم قرآنی و کلام تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام
captcha