خدمات رسانی خادمیاران بابلی به ۸ هزار زائر اربعین در کربلا
کد خبر: 3850374
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵

خدمات رسانی خادمیاران بابلی به ۸ هزار زائر اربعین در کربلا

گروه اجتماعی- مدیر اجرایی کانون مرکزی خادمیاری رضوی بابل، از خدمت‌ رسانی به ۸ هزار نفری و پذیرایی در سه وعده غذایی از زائران اربعین در موکب فاطمةالزهرا در کربلا به میزبانی خادمیاران رضوی بابل خبر داد.

خدمات رسانی خادمیاران بابلی به ۸ هزار زائر اربعین در کربلامحمد خردمندی مدیر اجرایی کانون مرکزی خادمیاری رضوی بابل در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران اظهار کرد: خادمیاران رضوی بابل در موکب فاطمةالزهرا (س) مازندران در شهر کربلا فعالیت جهادی و چشمگیری را از خود نشان دادند و در بخش‌های مختلف خدماتی و پذیرایی فعالیت می‌کنند.
وی افزود: بیش از ۴۵ خادمیار رضوی از مازندران در موکب فاطمةالزهرا (س) در کربلا در حوزه اسکان، پذیرایی، آشپزخانه، پیرایشگری، درمانی و امور فنی در کنار دیگر خدام، مشغول به خدمت رسانی به زائران اربعین هستند.
مدیر اجرایی کانون مرکزی خادمیاری رضوی بابل، از اسکان ۸ هزار نفری و پذیرایی در سه وعده غذایی از زائران در موکب فاطمةالزهرا در کربلا به میزبانی خادمیاران رضوی بابل خبر داد و تصریح کرد: مسابقه خدمت‌رسانی در بین خدام نشأت گرفته از ریشه‌های باور ایمانی و عمق دلبستگی آن‌ها به محضر سیدالشهدا است.

انتهای پیام
captcha