انتشار اثر گروه تواشیح محمد رسول‌الله(ص) ویژه اربعین حسینی + فیلم
کد خبر: 3850362
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴

انتشار اثر گروه تواشیح محمد رسول‌الله(ص) ویژه اربعین حسینی + فیلم

گروه شبکه اجتماعی ــ گروه تواشیح محمد رسول‌الله(ص) بسیج تهران بزرگ اثر خود را با عنوان «اربعین»، که ویژه ایام اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) است، منتشر کرد.

انتشار اثر گروه تواشیح محمدرسول‌الله(ص) ویژه ایام اربعین

به گزارش ایکنا؛ اثر «اربعین» یکی از آثار گروه تواشیح محمد رسول‌الله(ص) بسیج تهران بزرگ است که ویژه ایام اربعین تهیه شده و این روزها انتشار یافته است. این اثر در حرم امام حسین(ع) و کنار شط فرات تولید شده است.

گروه مدیحه‌سرایی محمد رسول الله(ص) بسیج تهران سال ۱۳۹۴ با هدف تولید آثار فاخر دینی و انقلابی با تجمیع تعدادی از گروه‌های برتر تهران و از سوی سازمان قرآن و عترت بسیج تهران راه‌اندازی شد تا بزرگترین گروه مدیحه‌سرایی کشور با حضور ۶۳ عضو تشکیل شود.

اعضای این گروه طی این سه سال با حضور در اماکن مقدسی چون حرم مطهر امام علی(ع)، امام حسین(ع)، امام رضا(ع)، حضرت ابوالفضل(ع)، بین‌الحرمین، امامین کاظمین(ع)، حضرت عبدالعظیم(ع)، احمد‌بن موسی‌الکاظم(ع) و بسیاری از نقاط تاریخی و دیدنی کشور از جمله حافظیه شیراز، سواحل دریای خزر، سواحل خلیج فارس، ناوشکن دماوند و... به اجرای آثار پرداخته که در مناسبت‌های مختلف از شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی و دیگر رسانه‌ها پخش شده است.

انتهای پیام
captcha