بازدید معاون حقوقی آموزش و پرورش از ایکنا/ پرونده کتاب قرآن اول ابتدایی دوباره باز شد
کد خبر: 3850023
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷

بازدید معاون حقوقی آموزش و پرورش از ایکنا/ پرونده کتاب قرآن اول ابتدایی دوباره باز شد

گروه جامعه ــ معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش امروز سه‌شنبه، 23 مهرماه، با حضور در سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور از خبرگزاری ایکنا و سایر بخش‌های این سازمان بازدید کرد.

به گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام علی عسکری، معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش، صبح امروز سه‌شنبه، 23 مهرماه، مهمان سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و خبرگزاری ایکنا شد.

وی با همراهی سیدمحمدجواد شوشتری، رئیس سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، از بخش‌های مختلف این سازمان از جمله مرکز فعالیت‌های قرآنی دانشجویان، مرکز مطالعات میان‌رشته‌ای قرآن کریم، مرکز آموزش‌های تخصصی علوم و فنون قرآنی، مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی، مرکز تولیدات چندرسانه‌ای قرآنی(مبین) و نیز تحریریه داخلی و بین‌الملل و سرویس‌های مختلف خبرگزاری ایکنا بازدید کرد.

در این بازدید موضوع دستور وزیر سابق آموزش و پرورش مبنی بر بازنگری کتاب قرآن اول ابتدایی از سوی دبیر سرویس فرهنگی خبرگزاری ایکنا مطرح شد که حجت‌الاسلام عسکری قول پیگیری این موضوع را با وزیر جدید آموزش و پرورش داد.

البته اشکالات موجود در کتاب درسی قرآن مقطع اول ابتدایی به صورت پرونده ویژه خبری در سرویس فرهنگی ایکنا مورد بررسی قرار گرفته بود. پس از بررسی این کتاب و دریافت نظرات کارشناسان موضوع از طرف ایکنا به کمیسیون آموزش مجلس ارجاع داده و در نهایت منجر به ارسال نامه‌ای از سوی این کمیسیون به وزیر پیشین آموزش و پرورش شد. سیدمحمد بطحایی، وزیر سابق آموزش و پرورش، نیز دستور تشکیل کارگروهی تخصصی و بازنگری این کتاب را صادر کرده بود که پس از تغییر وزیر این دستور محقق نشد.

 

نامه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی به وزیر وقت آموزش و پرورش (سیدمحمد بطحایی) 

بازدید معاون حقوقی و امور مجلس آموزش و پرورش از ایکنا/ پرونده کتاب قرآن اول ابتدایی دوباره باز شد

انتهای پیام
captcha