تداوم کمک‌های مردمی پس از پایان جشن عاطفه‌ها در قزوین
کد خبر: 3849933
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۷

تداوم کمک‌های مردمی پس از پایان جشن عاطفه‌ها در قزوین

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: درحالی‌که برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه‌ها به اتمام رسیده، هنوز کمک‌های مردمی برای مساعدت به تحصیل دانش‌آموزان نیازمند ادامه دارد تا همه باهم فقر را با ارتقای تحصیلی آینده‌سازان جامعه پایان دهیم.

تداوم کمک‌های مردمی پس از پایان جشن عاطفه‌ها در قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان قزوین، مجید مؤمنی، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: در فضایی که دشمن تلاش می‌کند تا با تنگنای اقتصادی مردم را تحت‌فشار قرار دهد و سفره مردم را کوچک کنند، خداوند سبحان را شاکر هستیم که هنوز روحیه دینی و فرهنگ انسان‌دوستی و فطرت شکرگزاری استمرار دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: باوجوداینکه دشمن تلاش می‌کرد تا مشکل‌آفرینی کرده و سپس با سیاه نمایی معضلی برای نظام اسلامی فراهم کند، صبر و مقاومت و دستان مهربان مردم حتی با کمک‌های کوچک البته با دل‌های بزرگ، به جشن عاطفه امسال زیبایی بخشید.

وی تصریح کرد: درحالی‌که برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه‌ها به اتمام رسیده، هنوز کمک‌های مردمی برای مساعدت به تحصیل دانش آموزان نیازمند ادامه دارد تا همه باهم فقر را با ارتقای تحصیلی آینده‌سازان جامعه پایان دهیم.

مؤمنی توضیح داد: دراین‌بین بسیجیان رازمیان 54 بسته لوازم‌التحریر کیف و نوشت‌افزار به ارزش چهار میلیون و 500 هزار تومان و بخشدار، رئیس آموزش‌وپرورش و اعضای شورای شهر رازمیان یک میلیون و 375 هزار تومان به دانش آموزان نیازمند این منطقه کمک کرده‌اند.

وی افزود: یکی از خیران بخش رامند پوشاک و ملزومات آموزشی به ارزش چهار میلیون و 200 هزار تومان و یکی از زنبورداران 117 کیلوگرم عسل به ارزش هفت میلیون و 20 هزار تومان به دانش آموزان طارم اهدا کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد: در شهرستان البرز 441 بسته لوازم‌التحریر به ارزش 74 میلیون و 200 هزار تومان از سوی خیران به دانش آموزان اهدا شده است که شامل 368 بسته لوازم‌التحریر به ارزش 45 میلیون تومان از سوی واقفان و 73 بسته به ارزش 29 میلیون و 200 هزار تومان از سوی حامیان و خیران شهرستان بوده است.

وی گفت: کارکنان شرکت گاز استان هم 30 عدد کیف، 30 بسته لوازم‌التحریر و 30 دست پوشاک به ارزش چهار میلیون و 200 هزار تومان همچنین کارکنان اداره کل امور مالیاتی هم 15 عدد کیف، 15 بسته لوازم‌التحریر و 10 بسته پوشاک به ارزش پنج میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کرده‌اند.

مؤمنی بیان کرد: چند تن از خیران و نیکوکاران شهر قزوین هم 310 کیف، 350 بسته لوازم‌التحریر و 185 بسته پوشاک به ارزش 90 میلیون تومان به نیازمندان کمک کرده‌اند، البته 80 نفر از ایتام و فرزندان تحت حمایت طرح محسنین نیز توسط حامیان خود لوازم‌التحریر به ارزش 35 میلیون تومان دریافت کرده‌اند.

وی یادآور شد: دفاتر کمیته امداد امام (ره) در نقاط مختلف استان و مراکز نیکوکاری آمادگی دارند تا کمک‌های مردمی را براساس نیت نیکوکاران دریافت و به دست نیازمندان واقعی برسانند همچنین کد #028*8877* از طریق تلفن همراه در دسترس عموم مردم برای دریافت کمک‌های نیکوکاران به‌صورت شبانه‌روزی فعال است.

انتهای پیام
captcha