کلاس‌های قرآن در میناب برگزار شد
کد خبر: 3849858
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶

کلاس‌های قرآن در میناب برگزار شد

گروه فعالیت های قرآنی ــ روحانی مستقر روستای سرمست از برگزاری کلاس‌های قرآن در مسجد امام علی(ع) روستای سرمست خبر داد.

کلاس‌های قرآن در روستای سرمست میناب برگزار شدبه گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی میناب، حجت‌الاسلام محمد پرهیزکار، روحانی مستقر روستای سرمست، در جمع خبرنگاران گفت: کلاس‌های روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم با حضور دانش‌آموزان و به‌همت خانه قرآن همه‌روزه بعد در مسجد امام علی‌(ع) برگزار می‌شود.

وی به برنامه‌های قرآنی این مسجد اشاره کرد و افزود: اقامه نماز جماعت، قرائت، روخوانی و روان‌خوانی، جزء‌خوانی و تفسیر قرآن کریم، بیان احکام شرعی، ارتباط‌ گیری و انس بیشتر با جوانان و رفع شبهات دینی ازجمله برنامه‌های هفتگی این مسجد است.

روحانی مستقر روستای سرمست ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه را یکی از اهداف روحانی مستقر عنوان کرد و گفت: برپایی محافل قرآنی موجب افزایش بصیرت و آشنایی عموم مردم با رهنمود‌های دین مبین اسلام شده و ترویج سبک زندگی اسلامی و دستیابی به سعادت و خوشبختی را در پی دارد.

حجت‌الاسلام پرهیزکار از حضور چشمگیر تعداد زیادی از بانوان و آقایان جوان و نوجوان در کلاس‌های روخوانی و روان‌خوانی و مفاهیم قرآن کریم در خانه قرآنی و مسجد روستا خبر داد و گفت: با برگزاری کلاس‌های قرآن در مؤسسات و مراکز قرآنی و خانه‌های قرآن روستایی گام مؤثری در ترویج فرهنگ قرآنی در شهر و روستا‌ها برداشته‌ شده است.

انتهای پیام
captcha