خدمت‌رسانی موکب اهل سنت به زوار اربعین در بندرلنگه
کد خبر: 3849846
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶

خدمت‌رسانی موکب اهل سنت به زوار اربعین در بندرلنگه

گروه فرهنگی ــ مسئول موکب اهل سنت روستای دیوان از توابع بندرلنگه از خدمات ۲۴ ساعته به زوار اباعبدالله خبر داد و گفت: عشق به امام حسین‌(ع) متعلق به تمام عالم بشریت است.

خدمت‌رسانی موکب اهل سنت به زوار اربعین حسینی  در بندرلنگه/ عشق به امام حسین(ع) متعلق به تمام عالم بشریت استبه گزارش ایکنا از هرمزگان، فرید دیوانی، مسئول موکب اهل سنت روستای دیوان امروز دوشنبه، ۲۲ مهرماه در جمع خبرنگاران گفت: این موکب در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی در روستای دیوان به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت زائران حسینی است.

وی افزود: در این موکب خدمات صبحانه، ناهار و شام و همچنین میان وعده به مشتاقان خاندان پیغمبر(ص) داده می‌شود.

مسئول موکب اهل سنت روستای دیوان با بیان اینکه اسکان و اقامت برای زائران از دیگر خدمات این موکب است، ادامه داد: آقایان در مسجد پشت موکب و بانوان در خانه همسایه موکب اسکان داده می‌شوند.

وی در خصوص نحوه تأمین هزینه‌ها بیان کرد: کل هزینه‌های موکب توسط مردم روستا تأمین می‌شود و از هیچ نهاد و سازمانی ازاین‌جهت کمکی درخواست نشده است، زیرا مردم این روستا اعتقاد دارند خدمت زوار امام حسین(ع) افتخار است ازاین‌رو باروی گشاده و با کمال میل به میزبانی و خدمت‌رسانی می‌پردازند.

مسئول موکب اهل سنت روستای تنبان ارائه خیرات در مسیر امام حسین‌(ع) را موضوع تازه‌ای ندانست و گفت: پدران ما خیرات و نذورات خود را به مجلس حسینی روستای مجاور می‌دادند.

این خادم حسینی اضافه کرد: عشق به امام حسین‌(ع) متعلق به تشیع و یا حتی تسنن نیست. امام حسین‌(ع) متعلق به تمام عالم بشریت است و همه به او عشق می‌ورزند.

انتهای پیام
captcha