اربعین حسینی؛ مقاومت در مقابل ظلم بین‌المللی
کد خبر: 3849528
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹

اربعین حسینی؛ مقاومت در مقابل ظلم بین‌المللی

گروه اجتماعی ــ عبادی با بیان اینکه اربعین حسینی امروز یک تابلوی بین‌المللی در عدالت‌خواهی و مقاومت در مقابل ظلم بین‌المللی است، گفت: امیدواریم که این مراسم مقدمه‌ای برای ظهور حضرت مهدی(عج) و آزادی انسان‌ها از زیر بار این همه ستم جهانی باشد.

اربعین حسینی، تابلوی بین‌المللی در عدالت‌خواهی استبه گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی، امروز، 21 مهرماه، در دیدار با رئیس بازرسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: اربعین حسینی امروز یک تابلوی بین‌المللی در عدالت‌خواهی و مقاومت در مقابل ظلم بین‌المللی است.

وی با بیان اینکه امید است اربعین حسینی مقدمه‌ای برای ظهور اما عصر(عج) و آزادی بشر از ستم جهانی باشد، افزود: وفا، صفا و پرکاری و تداوم هر روز بهتر از گذشته در بین نیروهای زمینی به خوبی دیده می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی از روزی که با امام راحل بیعت کرد تا به امروز، قدم‌های بسیار بزرگی برداشته است.

عبادی با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون تغییرات زیادی در دنیا حاصل شده است، گفت: سال گذشته عناصر استکباری می‌گفتند ۱۳ آبانی نخواهد بود و این گفته‌ها را در منطقه مانور می‌دادند و عده‌ای نیز در داخل باورشان شده بود و گاهی به گوش می‌رسید که سرمایه‌دارانی که به دنبال تجارت بودند، منتظر 13 آبان بودند، اما به لطف خدا همه فتنه‌های استکبار و ایادی آن‌ها شکست خورد.

وی ادامه داد: امروز کارشناسان استکبار می‌گویند که رهبری هوشمند جمهوری اسلامی آمریکا را به شکست وادار کرده است.

عبادی با اشاره به اینکه امروز کشور عراق قد راست کرده و به عنوان پذیرای یوم‌الله اربعین حسینی مطرح و دشمن را به خشم آورده است، بیان کرد: سال گذشته دشمنان توطئه‌ای در بصره به راه انداختند که شکست خوردند و امسال نیز توطئه دیگری طرح‌ریزی کردند که باز هم با شکست روبرو شدند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: امروز دشمن به حدی شکست خورده که مردم خودشان هم از آن‌ها تنفر دارند، در آمریکا آنقدر رسوایی شده که می‌خواهند تقصیر را بر گردن ترامپ بیندازند غافل از اینکه سیستم شان مشکل دارد.

عبادی اظهار کرد: اتفاقات امروز جهان حاکی از آن است که جامعه بشری در حال بیدار شدن و به دنبال عدالت‌خواهی است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی یادآور شد: در اربعین حسینی تنها شیعیان حضور ندارند بلکه از تمامی اقشار از جمله برادران اهل سنت، مسیحیان، هندوها، زرتشتی‌ها، ارمنی‌ها و... حضور دارند، این پیام اربعین حسینی کارساز خواهد بود و روز به روز نیز توسعه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha