برگزاری مسابقه «رستاخیز یادها» در البرز
کد خبر: 3849404
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۰

برگزاری مسابقه «رستاخیز یادها» در البرز

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی حوزه هنری استان البرز از برگزاری مسابقه خاطره‌نگاری اربعین با عنوان «رستاخیز یادها» به مناسبت اربعین حسینی خبر داد.

برگزاری مسابقه «رستاخیز یادها» در البرز

محمد مهرابی، معاون فرهنگی حوزه هنری استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، گفت: حوزه هنری البرز با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان،‌ سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج و سازمان فضای مجازی سراج به مناسبت ایام اربعین حسینی مسابقه خاطره نگاری اربعین را با عنوان «رستخیز یادها» برگزار می‌کند.

وی افزود: مراسم پیاده‌روی اربعین که امروزه یکی از آئین‌های بزرگ شیعیان محسوب می شود، نقطه عطفی است تا تمام آزادگان جهان به شکل متحد گردهمایی باشکوهی را رقم بزنند. با توجه به حضور ادیان و اقوام مختلف در این مراسم و با هدف ثبت خاطرات و وقایع، مسابقه خاطره اربعین فراخوان شد.

مهرابی مطرح کرد: اربعین تجلی ظهور، وحدت و همگرایی ادیان و مذاهب، ‌مهمان نوازی برادران عراقی،‌ مشارکت اقوام و ملل، شور حسینی و غیره از موضوعات این مسابقه هستند و شرکت‌کنندگان می‌توانند خاطرات خود را به صورت متن، ‌صوت و یا فایل ویدئویی ارسال کنند.

این مسئول بیان کرد: به برگزیده اول این مسابقه مبلغ 30 میلیون ریال، نفر دوم 20 میلیون ریال، نفر سوم 10 میلیون ریال و به دیگر برگزیدگان پنج جایزه نقدی به ارزش پنج میلیون ریال اهدا خواهد شد.

وی در پایان گفت: علاقمندان جهت اطلاع از روند برگزاری و شرکت در مسابقه می‌توانند تا 10 آبان ماه از طریق وب سایت www.artalborz.ir اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha