اسکان بیش از ۱۹ هزار زائر در مرز خسروی
کد خبر: 3849259
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶

اسکان بیش از ۱۹ هزار زائر در مرز خسروی

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه گفت: تاکنون بیش از ۱۹ هزار زائر در اردوگاه اسکان اضطراری در مرز خسروی اسکان داده شدند.

فرزین معتمدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اسکان اضطراری بیش از 19 هزار زائر در اردوگاه اسکان اضطراری در نقطه صفر مرزی گفت: خدمت‌رسانی لازم به زائران اربعین حسینی در حال انجام است و در این راستا از تمام امکانات قصرشیرین برای استقرار زائران اربعین استفاده می‌شود.

وی با اشاره به استقرار اردوگاه هلال احمر در نقطه صفری کنار پایگاه هنگ مرزی، افزود: اسکان زائران در مرز خسروی به اسکان اضطراری تبدیل شده و زائران برای اقامت در طول شب به مکانی مناسب نیازمند هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان به خدمات ارائه شده هلال احمر ویژه زوار اشاره و اظهار کرد: جمعیت هلال احمر متولی ارائه خدمات در خارج از کشور است و بوروشورهایی برای معرفی نشانی درمانگاه‌ها در عراق منتشر کرده است که در گیت خروجی در اختیار زائران قرار می‌گیرد.

معتمدی از تجهیز تمام سالن‌های ورزشی، آموزشگاه‌ها و مراکز تفریحی در قصرشیرین با پتو و موکب خبر داد و گفت: از تمامی ظرفیت‌ها برای اقامت زائران اربعین استفاده خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: حجم استقبال زائران از مرز خسروی بسیار بالاست و در این راستا یک فروند بالگرد هلال احمر در قصرشیرین مستقر شده و آمبولانس‌ها نیز در حالت آماده‌باش هستند.

انتهای پیام
captcha