خدمت‌رسانی به زائران در موکب امامزاده باقر(ع) بیستون
کد خبر: 3849239
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱

خدمت‌رسانی به زائران در موکب امامزاده باقر(ع) بیستون

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی ـ اجتماعی اوقاف کرمانشاه گفت: همزمان با فرارسیدن ایام پیاده‌روی اربعین در موکب امامزاده باقر(ع) بیستون که در مسیر زائران قرار دارد به زوار اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کنیم.

حجت‌الاسلام مهدی توسلی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: در قالب 3 موکب اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه به زائران اربعین حسینی در استان و مرز خسروی خدمت‌رسانی می‌کند.

خدمت‌رسانی به زائران اربعین در موکب امامزاده باقر(ع) بیستونوی افزود: در قالب این خدمت‌رسانی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان در موکب امامزاده باقر(ع) بیستون که در مسیر زوار اربعین قرار دارد همزمان با فرارسیدن ایام اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کنیم.

معاون فرهنگی ـ اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به ارادت قلبی مردم مؤمن استان کرمانشاه به خاندان اهل‌بیت(ع) خصوصاً حضرت اباعبدالله الحسین(ع) هرساله شاهد حضور گسترده‌تر مردم در بحث خدمت‌رسانی به زائران هسنیم.

حجت‌الاسلام توسلی بیان کرد: هیئت امنای بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان نیز هرساله در بحث خدمت‌رسانی به زائران تلاش می‌کنند.

خدمت‌رسانی به زائران اربعین در موکب امامزاده باقر(ع) بیستون
وی در پایان گفت: در بحث خدمت‌رسانی به زوار اربعین موکب‌ امامزاده باقر(ع) بیستون هر روز در بحث اسکان و تغذیه در حال خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی است.

انتهای پیام
captcha