فاطمه نظری؛ نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن اردن
کد خبر: 3849107
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۷

فاطمه نظری؛ نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن اردن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: در رشته حفظ کل، فاطمه نظری در چهل‌‌و‌دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، حائز رتبه ممتاز شد و به مسابقات بین‌المللی اردن راه یافت.

بانوان مازندران رتبه ممتاز و عالی حفظ کل قرآن را کسب کردندحجت‌الاسلام مصطفی سیفی، رئیس اداره قرآنی اوقاف و امورخیریه مازندران در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: عصر دیروز ۱۹ مهرماه، در مراسم اختتامیه چهل‌‌و‌دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، برگزیدگان رشته حفظ کل و قرائت قرآن کریم در بخش بانوان که در اصفهان برگزار شد، معرفی شدند.

وی افزود: در رشته حفظ کل فاطمه نظری حائز رتبه ممتاز  شد و به مسابقات بین‌المللی اردن راه یافت. در رشته حفظ کل زهرا سلطان‌پور نماینده دیگر مازندران نیز رتبه عالی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

سیفی ادامه داد: در چهل‌و‌دومین دوره از مسابقات قرآن کریم مرتضی خرمی در رشته تفسیر قرآن کریم جزو رتبه‌های برتر و علی نائیجیان در حفظ موضوعی نیز توانسته رتبه سوم کشوری را از آن خود کند.

رئیس اداره قرآنی اوقاف مازندران، گفت: در چهل‌و‌دومین از مسابقات قرآن کریم، مجتبی کریمی نفر دوم رشته اذان را در سطح کشور کسب کرد.

انتهای پیام
captcha