دفاع مقدس گنجینه نامحدود است
کد خبر: 3849055
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷

دفاع مقدس گنجینه نامحدود است

گروه اجتماعی ــ فرمانده تیپ ۴۱ ارتش شمال‌غرب کشور گفت: دفاع مقدس گنجینه نامحدودی است که هر چقدر از ارزش‌های ایمان، شهادت‌طلبی، ایثار و استقامت جان نثاران این راه استفاده کنیم باز هم کم است.

آوازه رزمایش تیپ ۴۱ متحرک هجومی نیروی زمینی ارتش در سطح بین‌المللی بود

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، امیر سرتیپ دوم ناصر بهلولی، فرمانده تیپ ۴۱ متحرک هجومی نیروی‌زمینی ارتش، امروز ظهر، 19 مهر، در خطبه‌های قبل نمازجمعه این هفته ماکو با تاکید بر برگزاری رزمایش ارتش در منطقه عمومی ارومیه، اظهار کرد: ۱۲ هزار حافظ قرآن کریم در ارتش جمهوری اسلامی ایران وجود دارد که نشان از ایمان آنهاست و دفاع مقدس یک گنجینه نامحدودی است که هر چقدر از ارزش‌های ایمان، شهادت‌طلبی، ایثار و استقامت جان نثاران این راه استفاده کنیم باز هم کم است.

فرمانده تیپ ۴۱ ارتش شمال‌غرب کشور گفت: رزمایش تیپ ۴۱ متحرک هجومی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی‌ایران در کمتر از ۱۲ ساعت در منطقه پراکندگی خود جابه‌جا شدند که در جایگاه خود بی نظیر بود و بازتاب خوبی در سطح بین‌المللی داشت.

وی  با اشاره به اینکه تجهیزات نظامی و جنگی ایران ۸۰ درصد بومی و ساخت خود کشور ایران است، افزود: دشمن به این درجه از درک رسیده  که جنگ نظامی و تن به تن با ایران امکان پذیر نیست لذا به جنگ فرهنگی و برنامه‌ریزی بر روی آستانه تحمل مردم پرداخته است.

سرتیپ دوم بهلولی فشارها و تحریم‌های اقتصادی را جزء مقوله‌‌های مهم در دستور کار ایادی استکبار علیه مردم شریف ایران یاد کرد و گفت: در حوزه علم، فرهنگ، تکنولوژی و پزشکی جزو کشورهای برتر دنیا هستیم و این همانند تیری در چشم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده تیپ ۴۱ ارتش شمال‌غرب کشور جوانان ایران را مخاطبین کشورهای غربی در حوزه جنگ نرم و فضای‌مجازی ابراز و تصریح کرد: در حوزه اقتصادی هر آنچه مورد بهره‌برداری مردم بود گران شد و روز به روز این افزایش قیمت ادامه دارد ولی سایر وسایل جنگ نرم و فضای مجازی همچون ماهواره دیش و غیره گران نشده‌ و این هدفی جزتخریب بنیان خانواده‌ها ندارد.

وی با اشاره به اینکه دشمن از بعد فرهنگی به سه بحث شهادت‌طلبی، انتظار فرج و ولایت فقیه توجه‌ویژه دارد، افزود: کشور ایران زیر سایه ولایت مختار است و تا زمانی که رهبری وجود دارد نمی‌توان به ایران را نفوذ کرد.

سرتیب بهلولی در ادامه سخنان خود گفت: نیروهای مسلح، مقتدر و مکتبی در سایه سازمان عقیدتی سیاسی با روحیه ایثار، شهادت و اقتدار کامل در آمادگی صددرصدی هستند و دشمن فهمیده که این تیپ دیگر وابسته به خارج نیست و خود کافی در برابر تحرکات شوم دشمن قد علم میکند.

این مقام مسئول در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه امروز ایران با صلابت جزو کشورهای مختلف در نظامی در منطقه است، افزود: نیروهای مسلح ایران به قدری توانمند هستند که نشان‌دهنده اقتدار کشور ما است.

انتهای پیام
captcha