حاکمان ترکیه ‌در زمین شیطان بزرگ بازی نکنند‌
کد خبر: 3849053
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹

حاکمان ترکیه ‌در زمین شیطان بزرگ بازی نکنند‌

گروه سیاست واقتصاد ــ امام جمعه کرج با بیان اینکه حاکمان ترکیه دقت کنند که به واسطه خیال خام امپراطور عثمانی در زمین شیطان بزرگ بازی نکنند، گفت: ارتش و مردم سوریه قطعاً به ترکیه اجازه دوختن کلاه از این نمد نمی‌دهند.

حاکمان ترکیه ‌در زمین شیطان بزرگ بازی نکنند‌

به گزارش ایکنا از البرز، آیت‌الله محمدمهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج، 19 مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه کرج خطاب به مسئولان استان البرز، بیان کرد: در به کارگیری افراد، جناح و حزب و گروه را در نظر نگیرید، سیاسی‌کاری را کنار بگذارید و کسانی را که مشکل تائید صلاحیت داشتند و به کار گرفته شدند و دوره سرپرستی‌شان هم تمام شده است را دوباره به کار نبرید و از افراد صادق استفاده کنید؛ از چینش‌های انتخاباتی بپرهیزید! فکرنکنید مردم نمی‌فهمند شما دارید چه کار می‌کنید، مردم خوب حواسشان هست.

حسینی همدانی گفت: با داشتن نیروی‌های خوب و کارآمد استانی چرا از خارج استان نیرو می‌آورید؟ از آن باب که باید منافع و مصالح مردم را در نظر گرفت می‌گویم، این روشی که شما دارید برای مردم خیری ندارد. بنده هم خصوصی گفتم و هم اینجا اشاره کردم و اگر لازم باشد صریح تر خواهم گفت؛ یک مقداری خودتان را جمع و جور کنید.

رئیس شورای فرهنگ عمومی البرز گفت: متاسفانه برخی از افراد که قصد شرکت در انتخابات دارند و احساس می‌کنند با آمدن فلان شخص در عرصه رقابت‌های انتخاباتی رأی خودشان متزلزل خواهد شد به او پیشنهاد مسئولیت و پست می‌دهند و بر سر مدیریت‌های استان معامله می‌کنند.

وی تاکید کرد: فساد این روش قطعا برای همه روشن است لذا باید این افرادی را که اینگونه سخن می‌گویند و معامله می‌کنند را به مردم معرفی کرد تا در تصمیم‌گیری دچار اشتباه نشوند. شما می‌بینید وضعیت مجلس در این دوره چگونه است. افرادی که قبل از ورود به مجلس اینگونه بر سر مصالح و منافع جامعه معامله می‌کنند امانت دار و به دور فساد هستند؟!

امام جمعه کرج در ادامه با اشاره به دیدار رهبری با جمعی از نخبگان و تاکید معظم له بر استقلال علمی کشور و یادگیری علم و تقویت زیرساخت‌های علمی برای پیشرفت بیشتر در کشور ،تصریح کرد: استقلال علمی کشور سبب توانمندی و اقتدار در مقابل تهدیدات دشمن است و ایستادگی در مقابل جریان بد دل علمی یکی از فرمایشات معظم له بود، فرمایشات رهبری معظم تنها مربوط به دانشگاه نیست و تمام کسانی که با رفتار و مدیریت خود طوری عمل می‌کنند که مردم نسبت به آینده بدبین و نا امید شوند باید پاکسازی شوند.

وی با اشاره به حملات ترکیه به مواضع کردها و نقض استقلال و حاکمیت سوریه، اظهارکرد: عملیات چشمه صلح سبب خشک شدن صلح در منطقه می‌شود، با حمله به حاکمیت و استقلال یک کشور صلح حاصل نمی‌شود.

خطیب نمازجمعه کرج با بیان اینکه حاکمان ترکیه دقت کنند که به واسطه خیال خام امپراطور عثمانی در زمین شیطان بزرگ بازی نکنند، ادامه داد: ارتش و مردم سوریه قطعا به ترکیه اجازه دوختن کلاه از این نمد نمی‌دهند، ترکیه نباید با این اقدامات عنوان متجاوز را برای خود بخرد، ترکیه با این اقدامات منطقه را به سمت نا آرامی و تنش هدایت می‌کند و این کار خواسته آمریکا و اسرائیل است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه کردهای سوری هم قطعا باید فهمیده باشند که آمریکا قابل اعتماد نیست، تصریح کرد: آمریکا در زمان‌های مختلف نشان داده که به هیچ وجه قابل اعتماد نیست.

انتهای پیام
captcha