انسان مؤمن نسبت به هم‌نوع خود بی‌تفاوت نیست
کد خبر: 3848959
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱

انسان مؤمن نسبت به هم‌نوع خود بی‌تفاوت نیست

گروه اجتماعی- رئیس کمیته امداد کشور در بازدید از مناطق زلزله‌زده سرپل‌ذهاب گفت: یکی از نشانه‌های ایمان سوز و گداز در انسان است و انسان مؤمن نمی‌تواند نسبت به درد هم‌نوعان خود بی‌تفاوت باشد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد کشور امروز، 18 مهرماه در بازدید از مناطق زلزله‌زده شهرستان سرپل‌ذهاب اظهار کرد: یکی از نشانه‌های ایمان سوز و گداز در انسان است و انسان مؤمن نمی‌تواند نسبت به درد هم‌نوعان خود بی‌تفاوت باشد.
وی افزود: کسانی که تفکر جهادی دارند در برابر همنوعانشان شب و روز ندارند چراکه متصل به تفکر جهادی هستند.
بختیاری با بیان اینکه مردم شهرستان سرپل‌ذهاب در امتحانات متعددی موفق و سربلند بیرون آمدند، گفت: مردم این منطقه در هشت سال دفاع مقدس مظلوم بودند و باید به پاس این صبوری خاک پای آن‌ها را توتیای چشم کنیم.
رئیس کمیته امداد کشور بیان کرد: تقدیم 900 شهید از این شهرستان با جمعیت آن زمان بسیار زیاد است و استقامت و صبری که مردم این منطقه در آواره شدن و از دست دادن عزیزان داشتند بی‌نظیر است.
وی به زلزله رخ داده در این شهرستان اشاره کرد و افزود: بیش از 500 نفر از هموطنان ما در این زلزله جان خود را از دست دادند و چندین هزار واحد مسکونی بالای 80 درصد تخریب شدند اما مردم اینبار نیز صبورانه ایستادند و مقاومت کردند.
بختیاری با بیان اینکه پاداش این صبوری باید با خدمات شایسته پاسخ داده شود، بیان کرد: امروز به سبب تحریم‌های ظالمانه که استکبار و در رأس آن‌ها آمریکا بر کشور ما تحمیل کرده باید صبورانه ایستادگی و مقاومت کنیم تا در امتحانات سربلند بیرون بیایم.

انتهای پیام
captcha