سمینار «دین و آموزش» در اندونزی/ تأکید بر توسعه فرهنگ قرآنی
کد خبر: 3848819
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹
با حضور ایران برگزار شد؛

سمینار «دین و آموزش» در اندونزی/ تأکید بر توسعه فرهنگ قرآنی

گروه بین‌الملل ــ نخستین سمینار بین‌المللی «دین و آموزش» دیروز، 16 مهرماه به همت وزارت دین اندونزی برگزار و در آن بر ایجاد راهکارهای مؤثر و روش صحیح آموزش و توسعه فرهنگ دینی ـ قرآنی تأکید شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این سمینار با حضور مهرداد رخشنده، رایزن فرهنگی ایران در جاکارتا و شخصیت‌های دینی و علمی و با همکاری دانشگاه «شریف هدایت‌الله» اندونزی و حلقه علمای کشورهای عضو آسه آن(اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا) در هتل «سنتیکا»ی اندونزی برگزار شد.

عبدالرحمن مسعود، رئیس کمیته برگزاری این کنفرانس در سخنانی، به بیان چرایی بررسی موضوع دین و آموزش و اهمیت این موضوع در جلسات آموزش و پژوهش وزارت دین اندونزی پرداخت.

لقمان سیف الدین، وزیر دین اندونزی نیز اظهار کرد: امروز همه معتقدند که دین نقش مهمی در حفظ کرامت انسان دارد و انتظار ما این است که اندیشمندان و علمای دین با برگزاری چنین کنفرانس‌ها و نشست‌هایی روش صحیح آموزش را برای حوزه‌های دین و مراکز علمی کشور تبیین کنند.

در حاشیه این سمینار مهرداد رخشنده، رایزن فرهنگی ایران در اندونزی با وزیر دین این کشور دیدار و درباره توسعه فعالیت‌های قرآنی و گفت‌وگوهای دینی بحث و تبادل نظر کرد.

سمینار «دین و آموزش» در اندونزی/ تأکید بر توسعه فرهنگ قرآنی

انتهای پیام
captcha