موکب‌های عاشقی راهی سرزمین ایثار می‌شوند
کد خبر: 3848234
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹

موکب‌های عاشقی راهی سرزمین ایثار می‌شوند

گروه اجتماعی ـ در شهرستان قاین همچون سراسر کشور، موکب‌هایی برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین به عراق اعزام شده‌اند تا بگویند راه عاشقی هنوز باز است.

موکب‌های عاشقی راهی سرزمین ایثار می‌شوندبا فرارسیدن اربعین حسینی، سیل زائران اباعبدالله الحسین(ع) از گوشه‌ گوشه دنیا به سمت بارگاه ملکوتی آن امام سر از تن جدا روانه می‌شوند.
این راه هر سال عاشقانی را به سوی خود جلب می‌کند و همه ساله راه حسین(ع) را زنده‌تر می‌نمایاند.

در شهرستان قاین نیز موکب‌هایی برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین به عراق اعزام شده‌اند تا بگویند راه عاشقی هنوز باز است.

اعزام موکب کریم اهل بیت(ع) قاین به کاظمین

حسن خانی، مسئول موکب کریم اهل بیت(ع) قاین در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی گفت: موکب کریم اهل بیت(ع) قاین در قالب موکب اسکان، تعزیه و نانوایی برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در شهر کاظمین اعزام شد.

وی اظهار کرد: در این موکب که شامل موکب اسکان، تغزیه و نانوایی است، ۴۵ خادم با ۹ دستگاه کامیون و یک دستگاه اتوبوس به مدت ۱۲ روز برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی به شهر کاظمین اعزام می‌شوند.

مسئول موکب کریم اهل بیت(ع) قاین، ارزش کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم قاین به این موکب را بیش از ۲۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

خدمت‌رسانی 5 موکب از قائن در کاظمین

کریمی، رئیس ستاد عتبات قاین نیز در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی گفت: پنج موکب از شهرستان در این ایام به زائران اربعین حسینی در شهر کاظمین و مسیر کربلا تا نجف خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به خدمت‌رسانی ۱۲ روزه این موکب‌ها، اظهار کرد: یک موکب نیز در ورودی شهر خضری دشت بیاض به زائرین پاکستانی ارائه خدمات می‌دهد.

رئیس ستاد عتبات قاین یادآور شد: کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم شهرستان قاینات به این مواکب ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

انتهای پیام

 

انتهای پیام
captcha