۸۶ نماینده مجلس خواستار تعیین سهامدار هپکو و آذرآب اراک شدند
کد خبر: 3848215
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵

۸۶ نماینده مجلس خواستار تعیین سهامدار هپکو و آذرآب اراک شدند

گروه سیاست و اقتصاد ــ ۸۶ نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکری کتبی به رئیس‌جمهور خواستار تعیین سهامدار شرکت‌های هپکو و آذرآب اراک شدند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، 86 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری مکتوب خطاب به رئیس‌جمهور خواستار تسریع در تعیین سهامدار با اهلیت مالی، فنی و مدیریتی برای شرکت‌های آذرآب و هپکو جهت بازگشت به رونق گذشته و برخورد با تخلفات صورت گرفته از زمان واگذاری شدند.

در متن این نامه خطاب به دکتر روحانی آمده است:

پیرو مذاکرات و پیگیری‌های قبلی در خصوص پرداخت حقوق کارگران و تعیین تکلیف سهامدار با اهلیت کامل برای شرکت‌های هپکو و آذرآب ضمن تشکر از پرداخت حقوق کارگران هپکو تا پایان شهریورماه ۹۸ انتظار می‌رود در پرداخت حقوق معوق کارگران آذرآب تسریع و در تعیین سهامدار عمده با اهلیت مالی، فنی و مدیریتی برای شرکت‌های هپکو و آذرآب اقدام عاجل معمول و ضمن برخورد با تخلفات احتمالی از زمان واگذاری تاکنون، در پیش‌خرید ماشین‌آلات از هپکو براساس سوابق امر تسریع کنید.

این نامه که توسط سید‌مهدی مقدسی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان تهیه و تنظیم شده است، توسط ۸۵ نماینده مجلس شورای اسلامی از جمله ۶ نماینده دیگر استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی به امضا رسیده است.

تذکر کتبی ۸۶ نماینده مجلس به رئیس‌جمهور جهت تعیین سهامدار هپکو و آذرآب

انتهای پیام
captcha