جشنواره دانشجویی «ققنوس» در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3848210
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۷

جشنواره دانشجویی «ققنوس» در البرز برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ دبیر شورای سیاست‌گذاری جشنواره «ققنوس» در استان البرز گفت: پنجمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس در استان البرز در هفت محور ادبیات، هنرهای تجسمی، ادبیات نمایشی، موسیقی، مداحی و پژوهش‌های هنری و همچنین در بخش ویژه با موضوع حمایت از مقاومت مردم یمن برگزار می‌شود.

جشنواره دانشجویی ققنوس در البرز برگزار می‌شود

محسن ملامحمدی، دبیر شورای سیاست‌گذاری جشنواره ققنوس در استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، از برگزاری پنجمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس در البرز خبرزداد و گفت: این جشنواره که فراخوان آن از اواخر شهریورماه آغاز شد، به همت ناحیه بسیج دانشجویی البرز برای عموم دانشجویان دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این جشنواره در هفت محور ادبیات، هنرهای تجسمی، ادبیات نمایشی، موسیقی، مداحی و پژوهش‌های هنری و همچنین در بخش ویژه با موضوع حمایت از مقاومت مردم یمن برگزار می شود.

این مسئول بیان کرد: محور ادبیات شامل زیرمجموعه های شعر کلاسیک و نو و داستان کوتاه و بلند، هنرهای تجسمی شامل پوستر، عکس، کاریکاتور، خوشنویسی و نقاشی، ادبیات نمایشی شامل فیلمنامه و نمایشنامه نویسی، فیلم کوتاه، انیمیشن، تئاتر صحنه و خیابانی و استندآپ کمدی، بخش موسیقی شامل موسیقی سنتی، مقامی و تلفیقی و محور مداحی شامل مراثی و مولودی خوانی است.

ملامحمدی ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره ققنوس تا پایان دی ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ققنوس به نشانی کرج، میدان الفجر، چهارصد دستگاه، نرسیده به تالار فجر، ساختمان شهیدان بیگی، معاونت فرهنگی بسیج دانشجویی استان البرز تحویل دهند.

وی مطرح کرد: همچنین شرکت کنندگان می توانند آثار خود را از طریق فضای مجازی(تلگرام، سروش، ایتا و واتساپ) به شماره تلفن ۰۹۹۰۵۴۸۴۳۹۴ ارسال و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه این جشنواره به شماره ۰۲۶۳۲۷۵۵۹۷۷ تماس بگیرند.

دبیر شورای سیاست‌گذاری جشنواره ققنوس در استان البرز اظهار کرد: از برگزیدگان این جشنواره در روز اختتامیه تقدیر به عمل می‌آید و آثار منتخب به جشنواره ققنوس کشوری راه می‌یابند.

یادآوری می‌شود که استان البرز امسال میزبان جشنواره کشوری ققنوس است.

انتهای پیام
captcha