ارسال ۲۲۰ کامیون موادغذایی به عراق
کد خبر: 3848205
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸

ارسال ۲۲۰ کامیون موادغذایی به عراق

گروه اجتماعی ــ رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز گفت: ۲۲۰ دستگاه کامیون و تریلر برای انتقال موادغذایی و سایر نیازهای پیاده‌روی اربعین به عراق اعزام می‌شوند.

ارسال 220 کامیون موادغذایی به عراق

سلیمان شکری، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با بیان اینکه در مرحله انتقال محموله به کشور عراق هستیم، افزود: اکنون پیشقراولان خدمات‌رسانی استان البرز در حال برپایی موکب‌ها در عراق هستند.

وی افزود: این موکب‌ها باید تا دو روز آینده همزمان با ۱۰ ماه صفر خدمات‌رسانی به زائران اربعین را آغاز کنند.

این مسئول گفت: از ۲۲۰ کامیون تاکنون ۹۵ دستگاه کاپیتاژ(آماده حمل و نقل بار) شده که ۸۴ دستگاه آن به سمت کشور عراق حرکت کرده و ۳۴ دستگاه آن از مرز مهران خارج و وارد کشور عراق شده‌اند.

شکری بیان کرد: امیدواریم در این فرصت باقی مانده تا اربعین بتوانیم مراحل قانونی اعزام تمام کامیون‌ها توسط گمرک استان را انجام دهیم تا کامیون ها بتوانند از مرز خارج شوند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز افزود: تمام محموله‌های اعزامی از طریق کمک‌های مردمی و خیرین جمع‌آوری و تهیه شده و شاهد هستیم که در سال‌جاری مردم این استان علیرغم تمام فشارهای اقتصادی برای امام حسین(ع) کم نگذاشته‌اند.

شکری گفت: امسال موکب‌های ‌استان البرز در ایام پیاده‌روی اربعین پذیرایی ۴۰ هزار زائر را برعهده دارند اما طبق پیش‌بینی‌های انجام شده تعداد زائرانی که توسط موکب‌های البرزی پذیرایی می‌شوند به ۶۰ هزار نفر برسد.

انتهای پیام
captcha