امضای ۴ تفاهم نامه محرومیت‌زدایی برای خراسان جنوبی
کد خبر: 3848050
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱

امضای ۴ تفاهم نامه محرومیت‌زدایی برای خراسان جنوبی

گروه اجتماعی- تفاهم نامه محرومیت‌زدایی برای ۴ شهرستان مرزی و کم برخوردار خراسان جنوبی، در مراسمی با حضور معاون اول رئیس جمهور امضا شد.

امضای ۴ تفاهم نامه محرومیت‌زدایی برای خراسان جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی گفت: بر اساس این تفاهم نامه‌ها، بنیاد برکت کشور دستگاه معین محرومیت‌زدایی در شهرستان نهبندان، کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور دستگاه معین شهرستان سربیشه، بنیاد علوی دستگاه معین شهرستان درمیان و قرارگاه سازندگی بسیج دستگاه معین شهرستان زیرکوه شد.

وی افزود: دستگاه‌های معین تعیین شده برای این ۴ شهرستان مرزی، مسئولیت اجرای طرح‌های اشتغالزایی و محرومیت زدایی را در این شهرستان‌ها به عهده می‌گیرند تا سطح برخورداری شهرستان‌های نهبندان، سربیشه، درمیان و زیرکوه از امکانات و اشتغال، افزایش یابد.

این تفاهم نامه امروز دوشنبه 15 مهر جاری بین استاندار خراسان جنوبی و مسئولان بنیاد برکت، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد علوی و قرارگاه سازندگی بسیج کشور امضا شد.

همچنین در حاشیه ملی روز روستا و عشایر قرار است با حضور این مقام کشوری هشت تفاهم نامه از سوی وزرا و روسای سازمان ها و نهادهای حمایتی مختلف در راستای توسعه مناطق روستایی و عشایری امضا خواهد شد که بخشی مربوط به خراسان جنوبی است.

انتهای پیام
captcha