راهیابی دانشگاهیان علوم پزشکی گناباد به مرحله کشوری جشنواره قرآن و عترت
کد خبر: 3847714
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲

راهیابی دانشگاهیان علوم پزشکی گناباد به مرحله کشوری جشنواره قرآن و عترت

گروه شهرستان‌ها ــ مدیر تعالی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: هفت نفر از دانشگاهیان این دانشگاه به مرحله کشوری بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی راه یافتند.

راهیابی هفت نفر از دانشگاهیان علوم پزشکی گناباد به مرحله کشوری جشنواره قرآن و عترتحسین توکلی‌ثانی، مدیر تعالی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گناباد در گفت‌و‌گو با  ایکنا از خراسان رضوی، با اشاره به رشد ۲۰ درصدی شرکت‌کنندگان این دانشگاه در بیست و چهارمین مسابقات قران و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نسبت به سال گذشته اظهار کرد: تعداد ۵۵۷ نفر از دانشگاهیان این دانشگاه در بخش‌های آوایی و کتبی این جشنواره شرکت و تعداد ۲۲۰ اثر پنیز به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

وی افزود: در رشته قرائت ترتیل بخش اساتید، مرتضی رستمیان و سمانه نجفی و در رشته قرائت تحقیق بخش دانشجویان، سید محمد طباطبایی مقدم و زهرا ندافی به مرحله کشوری این جشنواره راه یافتند.

مدیر تعالی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گناباد افزود: همچنین حسام دولت‌آبادی در رشته آیین سخنوری و ریحانه پاینده‌فر در رشته سبک زندگی قرآنی بخش دانشجویان و ملیحه پیشوایی در رشته مقاله‌نویسی در بخش کارکنان توانستند به مرحله کشوری راه پیدا کنند.

توکلی‌ثانی با بیان اینکه مرحله کشوری بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با هدف نشر و گسترش فرهنگ قرآن و عترت از سال 1375 آغاز شد و همه ساله به میزبانی یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برگزار می‌گردد.

انتهای پیام
captcha