کارگاه آموزشی «سبک زندگی قرآنی» در گرگان برگزار شد
کد خبر: 3847644
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶

کارگاه آموزشی «سبک زندگی قرآنی» در گرگان برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ کارگاه سه‌روزه سبک زندگی قرآنی از سوی سازمان دارالقرآن‌الکریم در گرگان برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ کارگاه سه‌روزه سبک زندگی قرآنی با حضور اساتید قرآنی اعزامی از سازمان دارالقرآن کریم و با هدف زمینه‌سازی برای برگزاری دوره تربیت معلم سبک زندگی قرآن کریم در استان گلستان برگزار شد.
این کارگاه سه روزه سبک زندگی قرآنی با حضور بیش از 120 نفر در استان گلستان و با همکاری اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت(ع) گلستان طی روزهای 10 تا 12 مهرماه به صورت متمرکز در کانون فرهنگی، تربیتی طه شهرستان گرگان برگزار شد.
کارگاه سه روزه سبک زندگی قرآنی به عنوان مقدمه و پیش‌نیاز دوره‌های «تربیت معلم سبک زندگی قرآنی» و در قالب افتتاحیه، جلسات توجیهی، تشکیل کلا‌س‌های آموزشی تخصصی 40 تا 50 نفره، ارائه مشاوره‌های انفرادی و بررسی بازخوردهای آموزشی در پایان هر روز و نیز جمع‌بندی و اختتامیه برگزار شد.
این کارگاه با حضور مربیانی همچون مهدی شکری، علیرضا لطفی و مجید محمودیان برگزار شد. همچنین، آشنایی مخاطبین و شرکت‌کنندگان با مفاهیم سبک زندگی قرآنی و تبیین ضرورت کاربردی کردن مفاهیم قرآنی در سطح زندگی و به صحنه آوردن قرآن و فرهنگ نجات‌بخش آن در عرصه‌های مختلف زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی از اهداف برگزاری این دوره بود.
یادآور می‌شود، استفاده از اساتید بومی استان گلستان از جمله استاد غلامرضا در بخش مشاوره در کنار اساتید اعزامی از سازمان دارالقرآن کریم کشور، از نکات قابل اشاره این دوره بود.

انتهای پیام
captcha