تربیت هنرمند متعهد؛ هدف اصلی فعالیت تئاتر مسجدی
کد خبر: 3847447
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱

تربیت هنرمند متعهد؛ هدف اصلی فعالیت تئاتر مسجدی

گروه فرهنگی- مدیرستاد هماهنگی و نظارت برکانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز با اشاره به اینکه همکاری با سازمان بسیج هنرمندان استان می‌تواند گامی در جهت تعالی بخشیدن به ظرفیت هنری تئاتر بچه‌های مسجد باشد، گفت: تربیت هنرمند متعهد افق راه و هدف اصلی فعالیت‌های تئاترمسجدی است.

تربیت هنرمند متعهد؛ هدف اصلی فعالیت تئاتر مسجدی

به گزارش ایکنا از البرز، حجت الاسلام کاظم شکری، مدیرستاد هماهنگی و نظارت برکانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز، 13 مهرماه در نشست با مسئول انجمن نمایش و مسئول فرهنگی سازمان بسیج هنرمندان البرز، اظهارکرد: تربیت هنرمند متعهد افق راه و هدف اصلی برنامه‌های فرهنگی در عرصه تئاترمسجدی است.
وی با اشاره به اهمیت رویکرد فعالیت‌های هنری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد افزود: همکاری با سازمان بسیج هنرمندان استان البرز می‌تواند گامی در جهت تعالی بخشیدن به ظرفیت هنری تئاتر بچه‌های مسجد باشد.
این مسئول بیان کرد: دو برنامه‌ انقلاب به روایت هنر و تئاتر بچه‌های مسجد به عنوان بخشی از فعالیت‌های استان البرز است که به اهتمام کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز اجرا می‌شود.
این استاد دانشگاه تصریح کرد: درحال حاضر چندین دستگاه و ارگان متولی بحث فعالیت‌های مساجد هستند اما کانون‌های فرهنگی هنری مساجد متولیان اصلی بحث برنامه‌های فرهنگی هنری هستند؛ از این رو نسبت به اجرای برنامه‌های اثرگذار فرهنگی و هنری جدیت بیشتری دارند.
مدیرستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز توضیح داد: یکی از اقداماتی که در زمینه تئاتر بچه های مسجد صورت گرفته است، جداسازی جنسیتی و دیگری تک اجرایی است که این امر می‌تواند خود زمینه‌ساز استقبال خانواده‌ها و متولیان مسجد در امر تئاتر بچه‌های مسجد باشد.
انتهای پیام

انتهای پیام
captcha