کمک 6 میلیارد ریالی به خانوادهای زندانیان البرز
کد خبر: 3847333
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰

کمک 6 میلیارد ریالی به خانوادهای زندانیان البرز

گروه اجتماعی- دادستان عمومی و انقلاب مرکز البرز گفت: امسال انجمن حمایت از زندانیان مبلغ ۶ میلیارد ریال به خانواده‌های زندانیان البرزی کمک کردند.

کمک 6 میلیارد ریالی به خانوادهای زندانیان البرز

حاجی رضا شاکرمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت انجمن حمایت از زندانیان البرز مورد حمایت تحصیلی قرار گرفتند.
وی افزود: در این راستا مبلغ 6 میلیارد و 50 میلیون ریال به خانواده زندانیان و فرزندان دانش‌آموز و دانشجوی در حال تحصیل زندانیان پرداخت شد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با بیان اینکه انجمن حمایت از زندانیان البرز برای رفع مشکلات خانوادهای زندانیان تلاش می‌کند، گفت: این حمایت‌ها در این آغاز مهرماه برای اینکه فرزند هیچ زندانی از تحصیل باز نماند انجام شده و هیچ فرزند زندانی در استان البرز نباید به دلیل تنگناهای مالی از تحصیل باز نماند.
شاکرمی با بیان اینکه استان البرز در حوزه خیرین و حامیان زندانیان جزو استان‌های فعال کشور است،عنوان کرد: خیرین متعددی در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند و بسیاری از زندانیان با حمایت این خیرین از زندان آزاد شده‌اند.
انتهای پیام

انتهای پیام
captcha