مداخله صحیح در ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی داشته باشیم
کد خبر: 3847290
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶

مداخله صحیح در ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی داشته باشیم

گروه اجتماعی ــ استاندار خوزستان گفت: توجه درست به کودکان و نوجوانان می‌تواند نقشی اساسی در شکل‌گیری جامعه داشته باشد و از این طریق می‌توانیم در بحث ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی مداخله صحیح داشته باشیم.

توجه درست به کودکان و نوجوانان؛ راه مداخله صحیح در ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی

به گزارش ایکنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، امروز، شنبه، 13 مهر در حاشیه مراسم رونمایی از سردیس محمدطاها اقدامی؛ شهید خردسال حادثه تروریستی 31 شهریور اهواز که همزمان با آغاز هفته ملی کودک در اهواز انجام شد، اظهار کرد: خرسند هستیم که مراسم هفته ملی کودک که همیشه در تهران تشکیل می‌شد امسال در خوزستان و شهرستان اهواز برگزار شد.

استاندار خوزستان گفت: توجه درست به کودکان و نوجوانان می‌تواند نقشی اساسی در شکل‌گیری جامعه داشته باشد و از این طریق می‌توانیم در بحث ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی مداخله صحیح داشته باشیم.

وی افزود: امسال با همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان میزبان برگزاری هفته ملی کودک هستیم.

استاندار خوزستان بیان کرد: برای هفته ملی کودک برنامه‌های متنوعی از سوی کانون پرروش فکری کودک و نوجوان خوزستان تدارک دیده شده است. همچنین این کانون برنامه‌های ملی و بین‌المللی برای سال آینده در نظر گرفته است که آن‌ها را نیز برگزار خواهیم کرد.

شریعتی اظهار کرد: هفته ملی کودک امروز با پرده‌برداری از سردیس محمدطاها اقدامی شهید خردسال حادثه تروریستی اهواز در خوزستان آغاز شد و  دیگر برنامه‌های این هفته در استان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شوند.

استاندار خوزستان ابراز امیدواری کرد، با تلاش‌هایی که در این زمینه انجام می‌گیرد بتوانیم در زمینه توسعه و بهبود شرایط جامعه گام‌های اساسی برداریم..

انتهای پیام
captcha