موکب کانون‌های فرهنگی مساجد البرز میزبان زائران اربعین حسینی می‌شود
کد خبر: 3846470
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰

موکب کانون‌های فرهنگی مساجد البرز میزبان زائران اربعین حسینی می‌شود

گروه اجتماعی- مدیرستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز با اشاره به اهمیت پیاده‌روی اربعین حسینی به عنوان یک همایش عظیم دینی، گفت: موکب کانون‌های فرهنگی مساجد البرز در کربلای معلی میزبان زائران می‌شود.

موکب کانون‌های فرهنگی مساجد البرز میزبان زائران اربعین حسینی می‌شود

حجت الاسلام کاظم شکری، مدیرستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز در گفت و گو با ایکنا از البرز با اشاره به برپایی موکب عزاداری امام حسین(ع) در کربلا معلی به مناسبت اربعین حسینی گفت: ستادعالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور میزبان پنج موکب اربعین است که متولی یکی از این موکب‌ها استان البرز است.
وی با بیان اینکه فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همواره نقش ویژه‌ای در بحث تبیین آرمان‌های عاشورایی داشتنه و دارند، افزود: جایگاه فعالان فرهنگی هنری مساجد در عرصه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و هنری توانسته است ظرفیت مساجد را بار دیگر احیا کند و نشان دهد که سنگر مسجد همچنان بهترین و برترین محیط برای تربیت نیروهای مومن انقلابی است.
این استاد دانشگاه توضیح داد: کانون فرهنگی هنری مهدیون کرج از جمله کانون‌های مسجدی است که از کرج در کربلای معلی با برپایی بزرگ‌ترین ماکت هنری تجسمی میزبان زائران حسینی است که این مطلب نمونه دیگری از توانمندی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تلقی می‌شود.
مدیرستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز تصریح کرد: تمامی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز به منظور برپایی هر چه بهتر موکب اربعین کانون‌های مساجد البرز در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی اهتمام ویژه‌ای خواهند داشت.
انتهای پیام

انتهای پیام
captcha