برپایی نمایشگاه عکس «رنگ در فضای شهری» در خانه هنرمندان کرج
کد خبر: 3845995
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰

برپایی نمایشگاه عکس «رنگ در فضای شهری» در خانه هنرمندان کرج

گروه فرهنگی- معاون آموزشی جهاددانشگاهی البرز با دعوت از عموم شهروندان برای بازدید از نمایشگاه عکس «رنگ در فضای شهری» که در خانه هنرمندان کرج برپا شده است، گفت: استقبال شهرندان از این نمایشگاه باعث افزایش انگیزه در هنرجویان برای ارائه کارهای بهتر خواهد بود.

برپایی نمایشگاه «عکس رنگ در فضای شهری» در خانه هنرمندان کرج

محمود شکریان، معاون آموزشی جهاددانشگاهی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به برگزاری نمایشگاه عکس «رنگ در فضای شهری» اظهار کرد: این نمایشگاه که حاصل تلاش هنرجویان جهاددانشگاهی البرز است، تا پنج شنبه (۱۱ مهر) از ساعت ۱۶ الی ۲۰ در خانه هنرمندان کرج میزبان علاقه مندان هنر عکاسی است.
وی ادامه داد: در این نمایشگاه ۵۳ عکس با محوریت رنگ در فضای شهری به نمایش گذاشته شده است.
این مسئول با اشاره به هدف برگزاری این نمایشگاه توضیح داد: ایجاد انگیزه و کشف استعدادهای جدید در حوزه عکاسی و فراهم آوردن شرایطی برای شرکت در دوره‌های کوتاه مدت برای علاقه‌مندان این هنر بخشی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
وی توضیح داد: علاقه مندان به هنر عکاسی می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند و از شرایط شرکت در دوره‌های کوتاه مدت عکاسی جهاددانشگاهی البرز مطلع شوند.
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی البرز اضافه کرد: این نمایشگاه حاصل تلاش هنرجویانی است که می‌خواهند در آینده نزدیک جزو عکاسان مطرح کشور باشند به همین دلیل معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی به فراخور امکاناتی که دارد شرایط ارائه آموزش با کیفیت را به این علاقه‌مندان فراهم می‌کند.
وی با دعوت از عموم شهروندان برای بازدید از این نمایشگاه توضیح داد: استقبال شهرندان از این نمایشگاه باعث افزایش انگیزه در هنرجویان برای ارائه کارهای بهتر خواهد بود.
شکریان با اشاره به اینکه علاقه‌مندان در صورت تمایل می‌توانند نسبت به خرید آثار مورد علاقه خود اقدام کنند، گفت: بدون شک خرید آثار این هنرجویان انگیزه مضاعفی درآنها برای فعالیت حرفه‌ای در این رشته ایجاد می‌کند.
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی البرز با اشاره به دلیل انتخاب موضوع رنگ در فضای شهری برای این نمایشگاه افزود: متاسفانه شهرداری در فضای شهری اهمیت رنگ را چندان جدی نمی‌گیرد در صورتی که این المان تاثیر به سزایی در زیباسازی سیما و فضای زندگی شهروندان و افزایش روحیه آنها دارد.
وی گفت: این نمایشگاه تلنگری به مدیریت شهری برای نشان دادن اهمیت رنگ در فضاسازی و مبلمان شهری است و امیدواریم که دیده شود.
انتهای پیام

انتهای پیام
captcha