استکبار نفت عربستان را به خون یمنی‌ها ترجیح می‌دهد
کد خبر: 3845220
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲

استکبار نفت عربستان را به خون یمنی‌ها ترجیح می‌دهد

گروه اجتماعی ـ جانشین فرمانده سپاه لرستان با اشاره به این‌که آنچه برای استکبار جهانی مهم است سیاهی نفت عربستان است نه سرخی خون کودکان یمن، گفت: مدعیان دروغین حقوق بشر به‌دنبال سیاهی نفت عربستان هستند.

استکبار نفت عربستان را به خون یمنی‌ها ترجیح می‌دهدبه گزارش ایکنا از لرستان، حبیب‌اله توکلی، جانشین فرمانده سپاه لرستان امروز جمعه، پنجم مهر در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد، اظهارکرد: انقلاب اسلامی ایران امروز در کنار فلسطین، سوریه و در کنار سید مقاومت تا آخر ایستاده است این در حالی‌است که سیدحسن نصرالله چند روز پیش به جهانیان اعلام کرد که ایران خط قرمز ماست.
وی با ذکر این مطلب که جمهوری اسلامی ایران امروز خیمه امام حسین(ع) است و ما در کنار حسین زمان رهبر معظم انقلاب ایستاده ایم، ادامه داد: منتظر اشاره‌ای هستیم تا کاخ‌های شیشه‌ای مستکبران را فرو بریزیم.
توکلی با تاکید بر این‌که ما حامی مظلومین هستیم مظلومان حامی انقلاب اسلامی ایران هستند، خاطرنشان کرد: از دستاوردهای دفاع مقدس معرفی الگوهای جهادی در شرایط سخت و الگوی تشکیل بسیج بود.
جانشین فرمانده سپاه لرستان با اشاره به این‌که نتیجه همه نقشه‌های شوم آمریکا برای تحقق خاورمیانه بزرگ شکل نگرفت و حملات ۶۰۰ موشک فلسطینی به سرزمین‌های اشغالی و حمله یمنی‌ها به عربستان همه را شوکه کرده است، ادامه داد: یمن امروز در شرایطی دست به عملیات زد که در کشورش ۸۰ درصد مردم با قحطی مواجه و دو میلیون جمعیتش با بیماری‌های خاص مواجه هستند و این امر بیانگر آن است که هر زورگویی ملتی را غارت کند پاسخ اقدام خود را دریافت خواهد کرد.
وی با ذکر این مطلب که بعد از گدشت ۳۱ سال از جنگ تحمیلی امروز هستند خانواده‌هایی که منتظرند اثری یا استخوانی ازفرزندانشان پیدا شود، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی و اروپا امروز می‌خواهد برجام دیگری را به کشور ما تحمیل کند این در حالی‌است که فرانسه، انگلیس و آلمان بیشترین سلاح‌ها را به صدام می‌دادند.
توکلی با تاکید بر این‌که دشمنی اروپایی‌ها از پیروزی انقلاب اسلامی ایران آغاز شده است و کشتار مردم بی‌گناه فلسطین کار استکبار جهانی است، اضافه کرد: حضور نظامی اروپایی‌ها در منطقه برای ایجاد بی‌ثباتی است و آن‌چه امروز برای حامیان دروغین حضور بشر و استکبار مهم است سیاهی نفت عربستان است.
جانشین فرمانده سپاه لرستان با اشاره به این‌که کومله، دموکرات تجزیه‌طلبان و منافقان دیروز پذیرای عادل الجبیر وزیر مشاور دولت سعودی بودند، ادامه داد: حذف نام شهیدان از معابر و خیابان‌ها موجب نارضایتی مردم شده است و ما به‌عنوان سخنگوی خانواده شهدا هرگز نخواهیم پذیرفت تصویر یک شهید از معبر و خیابانی حذف شود این توطئه خزنده با مخالفت خانواده‌های شهدا و رزمندگان مواجه شده است لذا مسئولان نگذارند تصویر مظاهر اقتدار ما حذف شود.
وی به فعالیت‌های سپاه لرستان برای زائران اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: سپاه لرستان در مهران، کربلا و در سطح استان در خدمت زائران اربعین حسینی است‌.


انتهای پیام

captcha