سخنگوی شورای اطلاع‌رسانی لرستان معرفی می‌شود
کد خبر: 3844769
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳

سخنگوی شورای اطلاع‌رسانی لرستان معرفی می‌شود

گروه اجتماعی ــ معاون استاندار لرستان با بیان این‌که اصحاب رسانه بهترین بازوان ما برای امیدوار کردن مردم هستند، گفت: در آینده نزدیک سخنگوی شورای اطلاع‌رسانی استان معرفی خواهد شد.

سخنگوی شورای اطلاع‌رسانی لرستان معرفی خواهد شدبه گزارش ایکنا از لرستان، محمود ثمینی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان لرستان که سه‌شنبه، دوم مهر در استانداری برگزار شد، با بیان این‌که رسانه‌ها پُل ارتباطی بین مدیران و مردم هستند، اظهار کرد: این شورا برای رفع گلایه‌ها تشکیل شده و مدیران باید ارتباط با رسانه‌ها را صمیمی کنند.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در جامعه، تأکید کرد: برخی پرسش‌ رسانه‌ها برآیند افکار عمومی بوده و نباید از مطرح‌ شدن آن‌ها برافروخته شد و باید واقعیت‌ها را بیان کرد.

ثمینی با بیان این‌که در آینده نزدیک سخنگوی شورای اطلاع‌رسانی استان معرفی خواهد شد، اضافه کرد: برآیند و خروجی جلسات از زبان این مقام اطلاع‌رسانی می‌شود.

معاون استانداری لرستان، گفت: دشمن به‌ اندازه کافی مردم را ناامید می‌کند و اصحاب رسانه بهترین بازوان ما برای امیدوار کردن مردم هستند این در حالی‎است که برای توسعه استان، نقش رسانه‌ها بسیار حساس است و ارتباط ما با اصحاب رسانه بی‌آلایش است.

انتهای پیام

captcha