اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم رژه در خرم‎آباد
کد خبر: 3843574
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵

اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم رژه در خرم‎آباد

گروه اجتماعی ــ پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان محدودیت‌های ترافیکی در بلوار و میدان کریم‌خان خرم‌آباد جهت رژه نیروهای مسلح را اعلام کرد.

اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم رژه در خرم‎آبادبه گزارش ایکنا از لرستان، پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان امروز شنبه، سی‌ام شهریور در آستانه هفته دفاع مقدس در اطلاعیه‌ای محدودیت‌های ترافیکی در شهر خر‌‏آباد جهت رژه نیروهای مسلح در این شهرستان را اعلام کرده است.

در این اطلاعیه آمده است: به‌مناسبت هفته دفاع مقدس فردا یک‎شنبه، سی و یکم شهریور محدودیت‌های ترافیکی در بلوار و میدان کریم‌خان شهرستان خرم‌آباد اعمال می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه، مسیر جنوب به شمال و بالعکس کریم‌خان مسدود است. ورود از میدان آرش و سایر خیابان‌های هم‌جوار به بلوار چهار باغ و میدان کریم‌خان ممنوع است.

رانندگانی که قصد تردد در مسیر جنوب به شمال بلوار کریم‌خان از سمت بیمارستان تأمین اجتماعی را دارند می‌توانند از طریق اولین برگردان به‌سمت خیابان فردوسی، میدان فردوسی وارد شوند و از طریق بلوار بهارستان ادامه مسیر بدهند.

همچنین خودروهایی که قصد تردد در مسیر شمال به جنوب بلوار کریم‌خان از سمت چهار راه طیب را دارند می‌بایست از طریق خیابان بزرگ‌مهر، روبه‌روی سازمان پایانه‌ها به بلوار بهارستان وارد شوند و سپس ادامه مسیر دهند.

انتهای پیام

captcha