رشد ۱۹ درصدی اعتبارات مصوب سالانه آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3840316
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰

رشد ۱۹ درصدی اعتبارات مصوب سالانه آذربایجان‌غربی

گروه سیاست و اقتصاد - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌غربی از بهبود وضعیت و رشد سالانه اعتبارات مصوب استان خبر داد و گفت: اعتبارات هزینه‌ای استان در سال ۹۲، ۱۷۴ میلیارد تومان بود که با ۱۹.۱ درصد رشد سالانه به ۴۹۹ میلیارد تومان در سال ۹۸ رسیده است.

رشد ۱۹ درصدی اعتبارات مصوب سالانه آذربایجان‌غربی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، ناصر حضرتی‌پر، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌غربی، صبح امروز، ۱۴ شهریورماه، در سومین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان که با حضور جمشید انصاری، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور برگزار شد، اظهار کرد: اعتبار پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان ۹۲۷ میلیارد تومان است که از میان این پروژه‌ها، ۳ پروژه به‌عنوان پروژه بزرگ مقیاس و مهم استان انتخاب و تا پایان دولت مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

وی از بهبود وضعیت و رشد سالانه اعتبارات مصوب استان خبر داد و افزود: اعتبارات هزینه‌ای استان در سال ۹۲، ۱۷۴ میلیارد تومان بود که با ۱۹.۱ درصد رشد سالانه به ۴۹۹ میلیارد تومان در سال ۹۸ رسیده است.

حضرتی‌پر ادامه داد: اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان نیز از ۳۰۶ میلیارد تومان در سال ۹۲ به ۱۲۲۳ میلیارد تومان در سال ۹۸ رسیده است.

لازم به ذکر است، در این جلسه مسائل و مشکلات چند واحد تولیدی اشتغال‌زای استان مطرح و مقرر شد با پیگیری‌های جانشین فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی کشور در استان، مشکلات آنان رفع شود.
انتهای پیام

captcha