ثبت‌نام ۱۷۰ دانش‌آموز در مدارس صدرای خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3829585
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۹

ثبت‌نام ۱۷۰ دانش‌آموز در مدارس صدرای خراسان‌جنوبی

گروه معارف ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی از ثبت‌نام ۱۷۰ دانش‌آموز در مدارس صدرای خراسان جنوبی خبر داد و گفت: از بین این دانش‌آموزان، ۱۲۰ نفر پذیرفته خواهند شد.

ثبت‌نام ۱۷۰ دانش‌آموز در مدارس معارف اسلامی صدرای خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام احمد رضایی، مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی، روز گذشته، 1 مرداد، در بازدید از مدارس صدرای دخترانه و پسرانه شهرستان بیرجند در جمع دانش‌آموزان از ثبت‌نام ۱۷۰ دانش‌آموز در مدارس صدرای خراسان جنوبی خبر داد و گفت: از بین این دانش‌آموزان تعداد ۱۲۰ نفر پذیرفته خواهند شد.

وی اظهار کرد: هدف از تأسیس مدارس صدرا تربیت نیروی متدین، متعهد و کارآمد برای آینده نظام و ترویج ارزش‌های دینی و اخلاقی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت مانند شجره طیبه‌ای است که اساس آن بر پایه تقوا و ارزش‌های دینی بنا نهاده شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی بر نقش مهم مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت در توسعه فرهنگ دینی اشاره کرد و خواستار اهتمام بیشتر دانش‌آموزان در یادگیری و کسب معرفت و تقوا شد.

رضایی بیان کرد: متولیان امور به ‌ویژه مسئولان آموزش و پرورش باید ضمن رصد وضعیت موجود و نقش مؤثری که این دبیرستان‌ها در تعالی مباحث آموزشی، فرهنگی، تربیتی و نیروسازی داشته‌اند، هم‌افزایی خوبی با سازمان تبلیغات اسلامی در این زمینه داشته باشند و این مدارس مورد توجه خاص آموزش و پرورش قرار گیرند.

انتهای پیام

captcha