۱۷ شاعر آیینی خراسان‌جنوبی خادمیار امام رضا(ع) شدند
کد خبر: 3829102
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳

۱۷ شاعر آیینی خراسان‌جنوبی خادمیار امام رضا(ع) شدند

گروه معارف ــ مسئول کانون شعر آستان قدس رضوی در خراسان‌جنوبی گفت: تاکنون ۱۷ شاعر آیینی و اهل بیت(ع) در این استان خادمیار افتخاری حرم امام رضا(ع) شده‌اند.

۱۷ شاعر آیینی خراسان‌جنوبی خادمیار امام رضا(ع) شدندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، علی‌اکبر حسامی، مسئول کانون شعر آستان قدس رضوی در خراسان‌جنوبی بیان کرد: کانون شعر آستان قدس رضوی در خراسان‌جنوبی در ماه و هفته‌ای یک روز به اسم امام رضا(ع) در مناسبت‌های مختلف، مراسم شعرخوانی برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه هدف کانون شعر آستان قدس رضوی برگزاری جلسات شعر رضوی، اشعار آیینی و قرائت تازه‌ترین سروده‌های شاعران استان درباره اهل بیت(ع) است، گفت: با برگزاری این جلسات، شاعران آیینی جذب و این شاعران خادمیار امام رضا(ع) می‌شوند.

مسئول کانون شعر آستان قدس رضوی در خراسان‌جنوبی ادامه داد: شهرستان‌های طبس و بیرجند دارای انجمن ادبی شعر امام رضا(ع) هستند و شاعران سایر شهرستان‌ها نیز می‌توانند با مراجعه به سایت دفتر آستان قدس رضوی در خراسان‌جنوبی ثبت‌نام و اشعار خود را به این دفتر ارسال و بعد از ثبت‌نام و قبولی در آزمون، خادمیار افتخاری حرم امام رضا(ع) شوند.

حسامی با بیان اینکه تاکنون ١٧ شاعر آیینی استان خادمیار افتخاری حرم امام رضا(ع) شده‌اند، گفت: این شاعران هم شاعر انجمن ادبی شعر آستان قدس رضوی و هم خادمیار هستند که تعدادشان نسبت به سایر استان‌ها بسیار زیاد است.

وی یادآور شد: تاکنون چند جلسه شعرخوانی در دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی برگزار شده و از خادمیاران حرم امام رضا(ع) دعوت و شاعران پس از شعرخوانی، تقدیر شده‌اند.

مسئول کانون شعر آستان قدس رضوی در خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: کانون شعر آستان قدس رضوی در خراسان‌جنوبی به مناسبت‌های مختلف انجمن تشکیل و شعرخوانی می‌کند که در دهه کرامت نیز جلسه‌ای با همین رویکرد برگزار شد.
انتهای پیام

captcha