برگزاری مسابقات قرآن سبب معطوف شدن اذهان مردم به سمت قرآن می‌شود
کد خبر: 3828461
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴

برگزاری مسابقات قرآن سبب معطوف شدن اذهان مردم به سمت قرآن می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ فرماندار شهرستان فردوس با بیان اینکه برگزاری مسابقات قرآن کریم سبب معطوف شدن اذهان مردم به سمت قرآن می‌شود، گفت: امید است برگزاری این محافل فرصتی برای توجه بیشتر به کتاب الهی باشد و بتوانیم دستورات قرآن را در زندگی شخصی و اجتماعی خود پیاده کنیم.

برگزاری مسابقات قرآن سبب معطوف شدن اذهان مردم به سمت قرآن می‌شودبه گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، حسن میرزایی، شب گذشته ۲۸ تیر، در مراسم اختتامیه چهل‌ودومین دوره مسابقات اوقاف خراسان‌جنوبی، گفت: قرآن دستورالعمل زندگی است که سراسر این کتاب آسمانی نور و هدایت و تنها راه سعادت ما مسلمانان بهره‌گیری از قرآن كریم است.

وی بیان کرد: خالق هستی برای مخلوقات خویش به‌ویژه انسان یک دستورالعملی وضع کرده که با عمل کردن به این دستورالعمل‌ها انسان‌ها به تکامل رسیده و می‌توانند به بهترین شکل زندگی کنند.

فرماندار شهرستان فردوس با تأکید بر اینکه قرآن کریم یک اقیانوس ژرف معنویت، فلسفه، عرفان و علم در همه ابعاد زندگی انسان است که از عمر بسیارزی زیادی برخودار است، تصریح کرد: هر کسی باید به اندازه توان و ظرفیت خود از این کتاب آسمانی بهره ببرد.

میرزایی برگزاری مسابقات قرآن را یکی از ارزشمندترین فعالیت‌های سازمان اوقاف برشمرد و اظهار کرد: ما هر چه داریم از قرآن و اسلام داریم و برگزاری مسابقات قرآن کریم نیز دارای ابعاد مختلف شکلی و محتوایی است که برای انسان بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به میزبانی شهرستان فردوس در خصوص برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن کریم در این شهرستان، بیان کرد: با توجه به اینکه برگزاری اینگونه مسابقات افتخاری برای ما و مردم این شهرستان امیدواریم میزبان خوبی در این زمینه بوده باشیم.

فرماندار فردوس با اشاره به استقبال مردم شهرستان از برنامه‌های فرهنگی و دینی، اظهار کرد: مردم فردوس با دین اسلام، آموزه‌های دینی و قرآنی و محافل مذهبی انس و الفتی دیرینه‌ای دارند به‌گونه‌ای که این مردم در مساجد و هیئات و بقاع متبرکه از بچگی رشد و بزرگ می‌شوند.

میرزایی با بیان اینکه برگزاری مسابقات قرآن کریم سبب معطوف شدن اذهان مردم به سمت قرآن می‌شود، تصریح کرد: امید است برگزاری این محافل فرصتی برای توجه بیشتر به کتاب الهی باشد و بتوانیم دستورات قرآن را در زندگی شخصی و اجتماعی خود پیاده کنیم.

وی با بیان اینکه قرآن کریم حاوی بهترین دستورات زندگی برای انسان است، بیان کرد: امید است با ارج نهادن به قرآن که در قالب مسابقات و تلاوت است بهره‌مندی به شکلی شود که در عمل نیز این توفیق برای همه ما حاصل شود و به قوانین الهی و قرآنی عمل کنیم.

انتهای پیام

captcha