تربیت 70 حافظ قرآن در مرکز حفظ مجازی قرآن کریم در همدان
کد خبر: 3822555
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۱

تربیت 70 حافظ قرآن در مرکز حفظ مجازی قرآن کریم در همدان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس مرکز حفظ مجازی آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) همدان، با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 10 حافظ کل و 60 حافظ یک جزء تا بالای 20 جزء توسط این مرکز تربیت‌شده است، ابراز کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر شده است ازین پس، پس از اتمام حفظ، از قرآن آموزان به‌صورت حضوری آزمونی اخذ می‌شود.

تربیت 70 حافظ قرآن در مرکز حفظ مجازی قرآن کریم در همدانزهره پسندیده‌خو، رئیس مرکز حفظ مجازی آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) همدان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان،  اظهار کرد: این مرکز فعالیت خود را به‌صورت رسمی از سال ۹۵ آغاز نمود و در حال حاضر دارای ۴۰۰ قرآن آموز است.
وی بابیان اینکه سالانه بیش از ۱۰۰ قرآن آموز به مرکز حفظ مجازی قرآن اضافه می‌شود افزود: 10 مربی در این مجموعه در دو نوبت صبح و بعدازظهر مشغول به فعالیت هستند.
پسندیده خو اضافه کرد:ازآنجاکه دوره‌های حفظ مجازی قرآن رایگان بوده و بودجه اندکی به آن تعلق‌گرفته است، مربیان، هفته‌ای یک‌بار به مدت ۱۵ دقیقه با هر قرآن آموز تماس حاصل کرده و محفوظات او را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.
رئیس مرکز حفظ مجازی قرآن استان بابیان اینکه دوره‌های حفظ مجازی ویژه گروه سنی خاصی نبوده و همگان می‌توانند در آن شرکت کنند ادامه داد: هر گروه سنی مربی خاص خود را دارد.
وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 10 حافظ کل و 60 حافظ یک جزء تا بالای 20 جزء توسط این مرکز تربیت‌شده است، ابراز کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر شده است ازین پس، پس از اتمام حفظ ۳، ۵، ۱۰ و ۲۰ جزء قرآن و همچنین حفظ کل از قرآن آموزان به‌صورت حضوری آزمونی اخذ می‌شود.
پسندیده خو با اشاره به اینکه آزمون حفظ کاربران مجازی حفظ قرآن هفته پیش، برگزار شد، اضافه کرد: آزمون کاربران مجازی حفظ قرآن کریم، 28 لغایت 30 خردادماه سال جاری، با حضور 100 نفر از حافظان قرآن در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) همدان به‌صورت حضوری برگزار شد.
رئیس مرکز حفظ مجازی قرآن استان با اشاره به اینکه در این آزمون حافظان 1 جزء تا 30 جزء حضور داشتند، ادامه داد: این آزمون برای اولین بار در سطح استان و کشور با ارائه گواهی‌نامه معتبر از سوی پایگاه جامع حفظ مجازی قرآن کریم در همدان برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه مربیان این مجموعه نیز، چند نوبت در طول سال مورد ارزیابی قرار می‌گیرند عنوان کرد: 10 مربی فعال در مرکز حفظ مجازی آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) همدان روز گذشته، در دو بخش شفاهی و کتبی مورد ارزیابی قرار گرفتند.
انتهای پیام

captcha