واسپاری کارهای اجرایی به اتحادیه قرآنی کرمانشاه
کد خبر: 3795172
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲

واسپاری کارهای اجرایی به اتحادیه قرآنی کرمانشاه

گروه فعالیت‎‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه گفت: یکی از برنامه‌هایی که این اداره در سال ۹۸ دنبال می‌کند واسپاری کار‌های اجرایی به اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه است.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با تشریح برخی از برنامه‌های این اداره در سال 98 اظهار کرد: در سال آتی یکی از برنامه‌هایی که این اداره دنبال می‌کند واسپاری کارهای اجرایی به اتحادیه قرآنی استان است.
وی با بیان اینکه پیشرفت مؤسسات یکی از اهداف اتحادیه قرآنی است، افزود: یکی از اهداف امر یاد شده در مسیر تقویت نهادهای مردمی است.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه گفت: پیشرفت اقتصادی و رونق کاری مؤسسات سؤال همیشگی مدیران است و این سؤال با سامان گرفتن وضع اتحادیه قرآنی به بهترین نحو پاسخ داده خواهد شد.
حجت‌الاسلام محمدی تصریح کرد: در راستای یاد شده سعی داریم تا فعالیتی مثل برگزاری دوره‌های آموزشی را به اتحادیه قرآنی بسپاریم.
وی اظهار کرد: اداره امور قرآنی با واسپاری کارهای اجرایی به اتحادیه خود نقش نظارتی خواهد داشت و به این ترتیب بهتر، منظم‌تر و مستمر بر فعالیت‌های قرآنی نظارت می‌کند.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در پایان گفت: تلاش می‌کنیم تا با هر اقدامی عدالت بین مؤسسات را پیاده کنیم و این خود نیازمند فعالیت در مسیر قانونی است.
انتهای پیام

captcha