عضویت ۱۰ هزار نفر در مرکز مجازی حفظ قرآن کریم
کد خبر: 3779737
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸

عضویت ۱۰ هزار نفر در مرکز مجازی حفظ قرآن کریم

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس مرکز حفظ مجازی قرآن گفت: در حال‌حاضر ۱۰ هزار نفر کاربر از خدمات مرکز مجازی حفظ قرآن استفاده می‌کنند که قصد داریم این آمار را حداقل به ۳۰ برابر افزایش دهیم.

عضویت ۱۰ هزار نفر در مرکز مجازی حفظ قرآن کریمحجت‌الاسلام علیرضا نجفی، رئیس مرکز حفظ مجازی قرآن در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، گفت: مرکز حفظ مجازی قرآن در 24 استان در حال فعالیت است که استان‌ها به صورت تلفنی حفظ مجازی را دنبال می‌کنند و دوره‌های مجازی در رشته‌های روخوانی، حفظ و تجوید در شبکه‌های اجتماعی سروش، گپ، آی‌گپ و ایتا ایجاد شده است.
وی تصریح کرد: برای متقاضیان کشورهای دیگر خدمات به شکل ویدئو کنفرانس انجام می‌شود چراکه تقریباً از تمام کشورهای دنیا از قاره‌های مختلف متقاضی در تمام رشته‌ها داریم و به زودی مرکز فعالیت خود در رشته‌های انگلیسی، عربی و ترکی را راه‌اندازی کرده و به صورت چهار‌زبانه فعالیت خواهد کرد.
نجفی ادامه داد: در حال حاضر 10 هزار نفر کاربر از خدمات مرکز مجازی حفظ قرآن استفاده می‌کنند که قصد داریم این آمار را حداقل به 30 برابر افزایش دهیم. آزمون‌ها ویژه کابران از طریق طرح تربیت حافظان انجام می‌شود و برای متقاضیان خارج از کشور که امکان شرکت در آزمون طرح تربیت فراهم نیست، امتحان آنان از طریق نرم‌افزار اسکایپ برگزار می‌شود.
وی افزود: طرح بشارت 1452 از دیگر طرح‌های مورد توجه است و تمام هدف ما این است که از این طریق کاربران بیشتری در حوزه حفظ به صورت حضوری یا مجازی ورود پیدا کنند، امید است روزی مرکز مجازی حفظ در دو گروه بانوان و آقایان در همه استان‌ها فعال شود.
انتهای پیام

captcha