۱۵ محله شهر بندرعباس در بافت‌های فرسوده قرار دارد
کد خبر: 3764194
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷
استاندار هرمزگان:

۱۵ محله شهر بندرعباس در بافت‌های فرسوده قرار دارد

گروه سیاسی- استاندار هرمزگان با بیان اینکه ۱۵ محله شهر بندرعباس در بافت‌های فرسوده قرار دارد گفت: بافت‌های فرسوده با مشارکت مردم نوسازی می‌شوند.

۱۵ محله شهر بندرعباس در بافت‌های فرسوده قرار دارد

به گزارش ایکنا از هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان در آئین آغاز عملیات اجرایی پروژه شبکه جمع آوری فاضلاب بافت‌های فرسوده شمال بلوار جمهوری اسلامی روز چهار شنبه ۲۳ آبان ماه در بندرعباس با بیان اینکه نزدیک به ۱۵ محله شهر بندرعباس در بافت‌های فرسوده قرار دارند، اظهار کرد: نزدیک به ۲۵۰ هزار نفر از مردم بندرعباس در این بافت‌های فرسوده زندگی می‌کنند و باید با کمک مردم وارد مرحله بازسازی و نوسازی این محلات شویم.
وی ادامه داد: نوسازی بافت‌های فرسوده از دستورات جدی رئیس جمهور به وزارت راه و شهرسازی است.
استاندار هرمزگان افزود: در شهر بندرعباس مطالعات دقیقی در این خصوص انجام و محله چاهستانی‌ها به عنوان نخستین محله برای نوسازی بافت‌های فرسوده انتخاب شد.
همتی تصریح کرد: در گام اول معابر مورد نیاز در این محله بازگشایی شد و هم اکنون می‌خواهیم ساخت و ساز خانه‌ها را در آن آغاز کنیم.
وی با بیان اینکه یکی از نیاز‌های مهم مردم در این محلات ایجاد شبکه جمع آوری فاضلاب است، اضافه کرد: براساس این برنامه شبکه جمع آوری فاضلاب به طول ۶۱ کیلومتر در ۵۰ هکتار از بافت‌های فرسوده شهر بندرعباس با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان اجرایی خواهد شد.
استاندار هرمزگان در پایان گفت: اجرای این طرح موجب ارتقاء شاخص‌های بهداشت و سلامت در این محلات می‌شود و رضایتمندی مردم را در پی خواهد داشت.
انتهای پیام

captcha