استعفای اعضاء هیئت مدیره کرمانشاه منجر به انحلال اتحادیه قرآنی نمی‌شود
کد خبر: 3758171
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
محمودی در گفت‌وگو با ایکنا:

استعفای اعضاء هیئت مدیره کرمانشاه منجر به انحلال اتحادیه قرآنی نمی‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیرعامل اتحادیه قرآنی کرمانشاه با اشاره به انتشار خبری درخصوص انحلال این اتحادیه، گفت: در این خصوص باید گفت با استعفای اعضاء هیئت مدیره، اتحادیه ‌منحل نمی‌شود بلکه مجمع عمومی تشکیل و اعضاء جدید انتخاب می‌شوند.

استعفای اعضاء هیئت مدیره منجر به انحلال اتحادیه نخواهد شد

حجت محمودی، مدیرعامل اتحادیه قرآنی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به انتشار خبری درخصوص انحلال اتحادیه قرآنی کرمانشاه و نامه اداره فرهنگ و  ارشاد اسلامی این استان در این راستا با عنوان «استعفای اعضای هیئت مدیره اتحادیه قرآنی کرمانشاه» که 29 مهرماه روی خروجی ایکنا رفت، گفت: در این خصوص یک نکته باید درنظر گرفته شود و آن اینکه با استعفای اعضاء هیئت مدیره، اتحادیه قرآنی کرمانشاه منحل نمی‌شود بلکه مجمع عمومی تشکیل و اعضاء جدید انتخاب می‌شوند.
وی افزود: نکته دوم آنکه از قرار مسموع تمام اعضاء استعفا نداده‌اند اما اگر مبنا را خبر انتشار داده شده قرار دهیم دو نفر عضو هیئت مدیره و یک نفر بازرس و یک نفر عضو علی‌البدل استعفا داده‌اند که با برگزاری مجمع عمومی هیئت مدیره ترمیم و تکمیل خواهد شد.
مدیرعامل اتحادیه قرآنی کرمانشاه اظهار کرد: البته درخصوص استعفاء اعضای اتحادیه باید گفت با این اعضاء صحبت شده و آنان را به سمت استعفا سوق داده‌اند که امیدواریم به زودی به اتحادیه بازگردند.
محمودی تصریح کرد: در حال حاضر 5 نفر از اعضاء هیئت مدیره و 2 بازرس به کار خود مشغول هستند و دغدغه اصلی آن‌ها رسیدگی به کار مؤسسات است.
وی با اشاره به اینکه پذیرش استعفای اعضاء هیئت مدیره در صلاحیت مجمع عمومی اتحادیه است، تصریح کرد: خبری در اتقان‌نیوز درخصوص یاد شده انتشار یافت که احساس می‌‌کنم موثق نیست و این از دید ما گاف بزرگ خبری است.
محمودی گفت: نکته‌ای را هم به عزیزانی که خروج از ادغام و تفرقه در استان‌ها اینک رأس برنامه‌هایشان است گوشزد باید کرد که این امر به صلاح مؤسسات مظلوم قرآنی نیست.
وی در پایان تأکید کرد: متأسفانه برخی از پایتخت‌نشینان با واریز پول به حساب مؤسساتی که مدیران آن‌ها نتوانستند در اتحادیه مدغم جایگاهی داشته باشند از آن‌ها به منظور مخالفت با ادغام استفاده کرده و کار غیراخلاقی و به دور از شأن قرآن انجام داده‌اند و مطمئنیم راه به جایی نخواهند برد.
انتهای پیام

captcha